Close

Hyundai IONIQ 6: Πλησιάζει την αυτονομία 400 μιλίων – Ένα από τα πιο αεροδυναμικά και ενεργειακά αποδοτικά EV της αγοράς

Λίγο πριν την έναρξη των πωλήσεων στην Ευρώπη φέτος, η Hyundai ενημέρωσε την αναμενόμενη γκάμα για το επερχόμενο IONIQ 6 streamliner της.

Ενώ η εμβέλεια WLTP του EV σημείωσε αύξηση μόλις λίγα μίλια σε σύγκριση με το αρχικό του ντεμπούτο, οι άλλες προδιαγραφές του, όπως ο συντελεστής οπισθέλκουσας και η ενεργειακή απόδοση, θα μπορούσαν να το καταστήσουν έναν από τους ηγέτες του κλάδου και στις δύο κατηγορίες. Αυτό, τουλάχιστον, πιστεύει η Hyundai.

Το καλοκαίρι του 2020, η Hyundai παρουσίασε το IONIQ ως τη δική της ηλεκτρική μάρκα, η οποία αποτελείται από τρία μοντέλα. Το πρώτο ήταν το crossover EV IONIQ 5, το οποίο είναι προς το παρόν διαθέσιμο και παραμένει σε υψηλή ζήτηση σε όλες τις αντίστοιχες αγορές του.

Η Ηyundai είχε μοιραστεί με το λανσάρισμα και λεπτομέρειες για το δεύτερο EV που είχε προγραμματιστεί για το 2022 με όνομα IONIQ 6, βασισμένο στο πρωτότυπο EV της αυτοκινητοβιομηχανίας που ονομάζεται “Prophecy”. Ενώ τα περισσότερα από τα νέα IONIQ της Hyundai περιέβαλαν το 5 όλο το 2021 και το 2022, η αυτοκινητοβιομηχανία πραγματοποίησε τελικά ένα παγκόσμιο ντεμπούτο του IONIQ 6 τον περασμένο Ιούλιο.

Πρόκειται για ένα πιο συμπαγές “streamliner” sedan σε σύγκριση με το hatchback αδερφάκι του. Το IONIQ 6 έκανε το ντεμπούτο του ως ένα πιο σπορ και πιο αεροδυναμικό EV που βρίσκεται στην κορυφή του 800V E-GMP του Ομίλου Hyundai Motor Group που προσφέρει προηγμένη και σχετικά εκκολαπτόμενη τεχνολογία, όπως δυνατότητες μεταφοράς οχήματος και μερικές από τις πιο γρήγορες ταχύτητες φόρτισης στην αγορά.

Κατά το αρχικό ντεμπούτο, η Hyundai διαφήμισε το IONIQ 6 της με μια παγκόσμια εναρμονισμένη διαδικασία δοκιμής ελαφρού οχήματος (WLTP) εμβέλειας 610 km (379 μίλια). Ωστόσο, η αυτοκινητοβιομηχανία μοιράστηκε μια αναθεωρημένη γκάμα που είναι ελαφρώς καλύτερη μαζί με ακόμη πιο εντυπωσιακούς απολογισμούς στον συντελεστή οπισθέλκουσας και την απόδοση.

Η Hyundai μοιράστηκε τις αναθεωρημένες προδιαγραφές σε ένα δελτίο τύπου αναμένοντας το IONIQ 6 της να φτάσει ως ένας από τους ηγέτες της βιομηχανίας EV σε πολλές κατηγορίες. Αρχικά, η εμβέλεια WLTP του εξορθολογισμού έχει αναθεωρηθεί στα 614 km (~382 mi). Λίγο παραπάνω δηλαδή.

Η αυτοκινητοβιομηχανία μοιράστηκε ακόμα την κατανάλωση ενέργειας WLTP του IONIQ 6, υποσχόμενος ότι θα φτάσει ως ένα από τα πιο ενεργειακά αποδοτικά EV στην αγορά. Οι αποδόσεις ποικίλλουν ανάλογα με την επένδυση, αλλά υπό τις ιδανικές συνθήκες απόδοσης (λάστιχα 18″, τυπική μπαταρία και 2WD), το IONIQ 6 θα προσφέρει ενεργειακή απόδοση 13,9 kWh/100 km (13,9 kWh/62 mi).

Σύμφωνα με τη Hyundai, είναι ακόμα ένα από τα πιο αεροδυναμικά στην αγορά. Με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,21, το IONIQ 6 έχει ακόμα δρόμους να διανύσει για να ανταγωνιστεί τον σημερινό ηγέτη – το Lightyear 0, το οποίο πρόσφατα έφτασε σε βαθμολογία 0,19 Cd.

Το Hyundai IONIQ 6 θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη αργότερα αυτό το έτος και στη Βόρεια Αμερική το 2023. Τιμή ακόμα άγνωστη.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top