Το ταχύτερο όχημα της Hyundai θα κυκλοφορήσει σύντομα, καθώς η μάρκα επεκτείνει την πλήρως ηλεκτρική N σειρά της.
Το Hyundai IONIQ 6 N θα μπορούσε να είναι το πιο γρήγορο και ισχυρό όχημα Hyundai που έχει υπάρξει ποτέ.
Αφού το πρώτο ηλεκτρικό όχημα N υψηλών επιδόσεων της Hyundai έκανε το ντεμπούτο του στη Βόρεια Αμερική την περασμένη εβδομάδα, η αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται σε ένα ακόμα πιο γρήγορο μοντέλο.
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, η Hyundai παρουσίασε το IONIQ 5 N του 2025 με νέο μετατροπέα δύο σταδίων, μπαταρία 84 kWh και 641 HP .
Το ηλεκτρικό συνδυάζει την πλατφόρμα E-GMP της Hyundai με την ενσωματωμένη τεχνολογία από τα ηλεκτροκίνητα concept “Rolling Labs”. Με ενεργοποιημένο το N Launch Control και το Grin Boost, το IONIQ 5 μπορεί να επιτύχει 0-60 mph σε περίπου 3,25 δευτερόλεπτα.
Η Hyundai λέει ότι η αυτονομία και η ροπή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αποκαλυφθούν πιο κοντά στην κυκλοφορία. Αν και το IONIQ 5 N αναμένεται να κυκλοφορήσει στους αντιπροσώπους των ΗΠΑ τον ερχόμενο Μάρτιο, η Hyundai φέρεται ήδη να εργάζεται σε ένα IONIQ 6 N ακόμη υψηλότερης απόδοσης.
Σύμφωνα με μια νέα αναφορά από το Australia’s Drive, η Hyundai είναι έτοιμη να επεκτείνει τη γκάμα της με το IONIQ 6 N. Αν και η εταιρεία δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει τα σχέδια, η έκθεση σημειώνει ότι το επόμενο ηλεκτρικό όχημα N είναι υπό ανάπτυξη. Αν όλα πάνε καλά, οι φήμες θέλουν το IONIQ 6 N να βγει στις εκθέσεις έως το 2025.
Η Hyundai έχει ήδη εκφράσει ενδιαφέρον για την κατασκευή ενός IONIQ 6 εμπνευσμένου από το N με το πρωτότυπο RN22e που παρουσιάστηκε πέρυσι. Το RN22e βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP της Hyundai χρησιμοποιώντας το αμάξωμα του IONIQ 6.
Το IONIQ 6 κάνει το τέλειο μοντέλο επιδόσεων με την κομψή, αεροδυναμική του σχεδίαση. Η Hyundai αναβάθμισε το μοντέλο με αεροκουρτίνες τροχών, πίσω αεροτομή και τεράστιο πίσω diffuser για να βελτιώσει την αεροδυναμική.
Το RN22e διέθετε επίσης το πρώτο σύστημα τετρακίνησης της μάρκας N με ηλεκτρικούς κινητήρες μπροστά και πίσω. Το μοντέλο απόδοσης αποδίδει περίπου 580 HP και μέγιστη ροπή 740 Nm συνδυαστικά.
Αν και αυτό είναι μικρότερο από τον 601 HP του IONIQ 5 N, η έκδοση παραγωγής πιθανότατα θα είναι ακόμα πιο ισχυρή όταν έρθει η ώρα.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.