To Hyundai Ioniq 6 λαμβάνει σημαντικές αναβαθμίσεις που στοχεύουν στο να το καταστήσουν έναν δυνατό αντίπαλο του βασιλιά της κατηγορίας Tesla Model 3.
Με μεγαλύτερη μπαταρία, ανεπαίσθητες σχεδιαστικές βελτιώσεις και πρόσβαση στο τεράστιο δίκτυο Supercharger της Tesla στις ΗΠΑ, η Hyundai διπλασιάζει τις δυνατότητες του «ηλεκτροκίνητου, αεροδυναμικού» της.
Μετά την επίσημη παρουσίασή του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μπουσάν το 2022, το Ioniq 6 θεωρήθηκε ως ένας πραγματικός αντίπαλος του Model 3. Διέθετε μερικά εντυπωσιακά διαπιστευτήρια: μοναδικό, αεροδυναμικό σχεδιασμό, αυτονομία άνω των 563 χλμ. σε μια καλή μέρα και εξαιρετικά γρήγορες δυνατότητες φόρτισης.
Δυστυχώς για την Hyundai, το Ioniq 6 δεν πούλησε τόσες μονάδες όσο αναμενόταν. Το 2024, η Hyundai πούλησε 12.264 αυτοκίνητα Ioniq 6 στις Ηνωμένες Πολιτείες. Συγκριτικά, η Tesla πούλησε περίπου 189.903 Model 3 την ίδια περίοδο. Τα στοιχεία πωλήσεων για το πρώτο τρίμηνο του 2025 συνέχισαν αυτή την τάση, με 3.318 πωλήσεις Ioniq 6, σημειώνοντας μείωση 9% σε ετήσια βάση.
Το ανανεωμένο Ioniq 6 θα διαθέτει μπαταρία 84 kWh, αυξημένη από την τρέχουσα μπαταρία των 77,4 kWh. Πρόκειται για την ίδια μπαταρία που υπάρχει και στο Ioniq 5 του 2025. Αυτή η αύξηση της χωρητικότητας έχει ήδη χαρίσει στο νέο Ioniq 6 τον τίτλο του ηλεκτρικού sedan με τη μεγαλύτερη αυτονομία της Κορέας, με επίσημη πιστοποίηση 568 χλμ. από το Υπουργείο Περιβάλλοντος. Ενώ οι επίσημες εκτιμήσεις της EPA για τις ΗΠΑ εκκρεμούν ακόμη, αυτή η μεγαλύτερη μπαταρία αναμένεται να αυξήσει τη μέγιστη αυτονομία πέρα από τα τρέχοντα 581 χλμ. που προσφέρονται στο μοντέλο SE RWD Long Range.
Αυτή η βελτίωση το φέρνει πιο κοντά στον κύριο ανταγωνιστή του, και σε ορισμένες περιπτώσεις τον ξεπερνά. Το Tesla Model 3 του 2025 έχει αυτονομία που εκτιμάται από την EPA έως και 549 χλμ. για την έκδοση Long Range All-Wheel Drive.
Ένα άλλο κρίσιμο κομμάτι του παζλ για όλα τα ηλεκτρικά οχήματα εκτός Tesla είναι η φόρτιση. Η Hyundai έχει δεσμευτεί να υιοθετήσει το Βορειοαμερικανικό Πρότυπο Φόρτισης (NACS), παρέχοντας στα οχήματά της πρόσβαση στο εκτεταμένο δίκτυο Supercharger της Tesla. Τα τρέχοντα μοντέλα Ioniq μπορούν να χρησιμοποιήσουν το δίκτυο με έναν προσαρμογέα, αλλά τα μελλοντικά μοντέλα θα διαθέτουν μια εγγενή θύρα NACS.
Αποδεικνύεται ότι οι αγοραστές που επιθυμούν αυτή τη δυνατότητα στο Ioniq 6 ίσως χρειαστεί να κάνουν λίγη υπομονή. Οι αναφορές υποδηλώνουν ότι το ανανεωμένο Ioniq 5 θα αποκτήσει την εγγενή θύρα για το μοντέλο του 2025, αλλά το ανανεωμένο Ioniq 6 με τη μεγαλύτερη μπαταρία και την ενσωματωμένη θύρα NACS αναμένεται να φτάσει στις ΗΠΑ ως μοντέλο του 2026.
Η Hyundai έχει επίσης δώσει στο Ioniq 6 μια διακριτική αισθητική ανανέωση. Η εταιρεία λέει ότι έχει «βελτιώσει κάθε γραμμή και λεπτομέρεια για να κάνει το Ioniq 6 απλούστερο και πιο προοδευτικό». Η Hyundai έχει ήδη παρουσιάσει μια επερχόμενη έκδοση N Line, η οποία αναμένεται να διαθέτει πιο σπορ σχεδιαστικά στοιχεία. Αυτή η έκδοση θα ακολουθηθεί από το υψηλών επιδόσεων Ioniq 6 N, το οποίο σύντομα θα παρουσιαστεί στο Φεστιβάλ Ταχύτητας Goodwood στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.