Η Hyundai ενημέρωσε την κορεατική της ιστοσελίδα με λεπτομέρειες σχετικά με την αναμενόμενη ανανέωση του δημοφιλούς της Ioniq 5 EV, με μικρές μόνο αλλαγές από την αρχική σχεδίαση αλλά πολλά νέα χαρακτηριστικά στο εσωτερικό.
Όλα όσα αναφέρονται εκεί μπορεί να αφορούν μόνο στην Κορέα και να μη φτάσουν ίδια στις υπόλοιπες αγορές.
Οι εξωτερικές αλλαγές περιλαμβάνουν νέα χρώματα, ορισμένες αλλαγές γύρω από την μπροστινή όψη, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων λεπτομερειών μοτίβου “pixel”, μια ένδειξη κατάστασης εξωτερικής φόρτισης και μια ελαφρώς μεγαλύτερη πίσω αεροτομή πάνω από το πίσω παράθυρο. Οι αλλαγές στους προφυλακτήρες σημαίνουν ότι το αυτοκίνητο είναι πλέον 20 mm μακρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο.
Έχουν γίνει επίσης κάποιες αλλαγές στους “ψηφιακούς πλαϊνούς καθρέφτες”, που είναι ουσιαστικά ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές στη θέση των καθρεπτών πλάγιας όψης.
Υπάρχουν πρόσθετες εξωτερικές αλλαγές για την αναβαθμισμένη έκδοση “N line”, ειδικότερα διαφορετικοί προφυλακτήρες, επένδυση χρώματος αμαξώματος στους θόλους των τροχών και τα πάνελ των θυρών, ζάντες 20 ιντσών και σήμα N line.
Η εμπειρία χρήστη έχει βελτιωθεί με την πρόσβαση στο «Ψηφιακό Κλειδί 2» της Hyundai που σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε το τηλέφωνο ή το Apple Watch για να κλειδώνετε και να ξεκλειδώνετε το όχημα. Το Ioniq 5 διαθέτει επίσης κλειδαριές πόρτας.
Η μεγαλύτερη αλλαγή στο εξωτερικό είναι η προσθήκη υαλοκαθαριστήρα πίσω παραθύρων, κάτι που αποτελούσε μεγάλη παράβλεψη για το αρχικό όχημα.
Όμως, οι πραγματικές αλλαγές έρχονται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, με τη μεγαλύτερη αλλαγή να είναι η προσθήκη περίπου 7kWh μπαταρίας, φέρνοντας το αυτοκίνητο στις 84kWh χωρητικότητας (από 77,4kWh). Το Ioniq 5 είχε προηγουμένως αξιολογηθεί με εμβέλεια 458 χλμ στην Κορέα και η αύξηση της μπαταρίας ανέβηκε στα 485 χιλιόμετρα.
Παρά τη μεγαλύτερη μπαταρία, η Hyundai λέει ότι το Ioniq 5 είχε μια μικρή βελτίωση στην απόδοση φόρτισης και ως εκ τούτου θα εξακολουθεί να φορτίζει από 10-80% σε 18 λεπτά, διατηρώντας την καλύτερη απόδοση γρήγορης φόρτισης που είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή.
Άλλες μηχανικές αλλαγές περιλαμβάνουν βελτιωμένη απόσβεση του ήχου και των κραδασμών, η οποία θα κάνει πιο ομαλή οδήγηση και λιγότερο θόρυβο κινητήρα και δρόμου.
Στο εσωτερικό, έχουν προστεθεί μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά. Το τιμόνι έχει επανασχεδιαστεί με 4 φώτα “pixel” στο κέντρο που χρησιμοποιούνται ως ενδείξεις φόρτισης ή ενδείξεις για το σύστημα αναγνώρισης φωνής, ενώ έχει προστεθεί επίσης κάτι που ονομάζεται “hands on detection”, το οποίο υποθέτουμε ότι είναι ένα είδος λειτουργίας εγρήγορσης του οδηγού.
Η συρόμενη κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς επανασχεδιασμένη, με την προσθήκη θυρών USB-C, τη μετατόπιση της επιφάνειας φόρτισης του smartphone και τα φυσικά κουμπιά για ορισμένα χαρακτηριστικά αυτοκινήτου που χρησιμοποιούνται συχνά, όπως ο θερμαντήρας/ανεμιστήρας καθισμάτων.
Στο εσωτερικό έχει προστεθεί ένα κουμπί στο πορτμπαγκάζ για να αναδιπλώνονται τα πίσω καθίσματα προς τα κάτω, καθιστώντας ευκολότερη τη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων στο αυτοκίνητο από το πίσω μέρος. Και το ντουλαπάκι του συνοδηγού έχει επανασχεδιαστεί. Κ άποτε ήταν «σαν συρτάρι» και τώρα διπλώνει σαν ένα τυπικό ντουλαπάκι.
Η μεγαλύτερη αλλαγή στο εσωτερικό, ωστόσο, δεν είναι ορατή καθώς είναι στο λογισμικό. Το Ioniq 5 αποκτά πρόσβαση στο λογισμικό «Connected Car Navigation Cockpit» της Hyundai μαζί με over-the-air ενημερώσεις.
Αυτό είναι ένα νέο χαρακτηριστικό για το Ioniq 5, αν και είναι ήδη παρόν στο σεντάν Ioniq 6. Οι ενημερώσεις δεν θα αφορούν μόνο κρίσιμες ενημερώσεις σχετικά με την ασφάλεια/ανάκληση, αλλά και για βελτιώσεις λογισμικού.
Όλα αυτά τα νέα χαρακτηριστικά δεν οδήγησαν σε καμία αλλαγή στην τιμή στην Κορέα, με την ίδια βασική τιμή των 52.400.000 Γουόν (~39.400 $).
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.