Close

Hyundai Inster: Πρωτοποριακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης που έρχεται να “χτυπήσει” το Dacia Spring

Tο ολοκαίνουργιο Hyundai Inster είναι ένα πρωτοποριακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης κατηγορίας Α σχεδιασμένο ειδικά για την Ευρώπη που πιθανότατα θα ανταγωνιστεί το κινεζικής κατασκευής Dacia Spring, το οποίο είναι ένα από τα φθηνότερα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Tο νέο Inster μπορεί να μοιάζει σχεδόν πανομοιότυπο με το Casper της κορεατικής αγοράς, αλλά η εμφάνιση δεν είναι το παν, καθώς η Hyundai φαίνεται να έχει κάνει αρκετή δουλειά.

Η μεγαλύτερη αλλαγή για το Inster EV με προορισμό την Ευρώπη είναι ένα τεντωμένο μεταξόνιο 101,5 ιντσών (2.580 χιλιοστών), που το φέρνει πιο κοντά σε ένα αυτοκίνητο subcompact ή κατηγορίας Β. Αυτό είναι 7 ίντσες περισσότερο από το Casper που λειτουργεί με φυσικό αέριο, 6 ίντσες περισσότερο από το Dacia Spring και 10 ίντσες περισσότερο από το μάλλον ακριβό Fiat 500e.

Με διαστάσεις 150,6 ίντσες μήκος, 63,3 ίντσες πλάτος και 62 ίντσες ύψος, το νέο Inster EV έχει ένα αξιοπρεπές εσωτερικό δωμάτιο για το μέγεθός του.

hyundai inster

Θα είναι διαθέσιμες δύο επιλογές μπαταριών. Το αρχικό Inster θα διαθέτει μπαταρία 42 κιλοβατώρων και ηλεκτρικό κινητήρα 71,1 κιλοβάτ (95 ίππων), ενώ η πιο εντυπωσιακή έκδοση θα έχει μπαταρία 49 kWh και κινητήρα 84,5 kW (113 ίππων). Η τιμή της ροπής είναι 147 Nm και για τις δύο.

Για τη βασική μπαταρία, η Hyundai αναμένει αυτονομία WLTP 300 χλμ. Με αυτήν την έκδοση, το σπριντ 0-100 χλμ. την ώρα μπορεί να επιτευχθεί σε 11,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 140 χιλιόμετρα την ώρα.

Στην περίπτωση του Inster με τη μεγαλύτερη μπαταρία, η Hyundai στοχεύει σε αυτονομία 355 χλμ. με βαθμολογία WLTP. Η ισχύς του Inster του επιτρέπει να επιταχύνει από 0-100 σε 10,6 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα. Το Inster διαθέτει επίσης σύστημα θέρμανσης μπαταρίας και αντλία θερμότητας.

Η Hyundai είπε ότι και οι δύο εκδόσεις μπαταριών μπορούν να συμπληρωθούν από 10% έως 80% κατάσταση φόρτισης σε περίπου 30 λεπτά, όταν συνδεθεί με έναν γρήγορο φορτιστή DC 120 kW. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι η κατανάλωση ενέργειας είναι 15,3 kWh/100 km ή 4,06 μίλια/kWh.

Ο τυπικός ενσωματωμένος φορτιστής εναλλασσόμενου ρεύματος έχει ισχύ 11 kW και έχει ενσωματωμένη δυνατότητα μεταφοράς από όχημα σε φορτίο, αλλά η εταιρεία δεν είπε ποια είναι η μέγιστη ισχύς εξόδου.

Υπενθυμίζουμε ότι το νέο Inster χρησιμοποιεί μια πλατφόρμα ICE που έχει προσαρμοστεί για ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Εξωτερικά, το νέο προσιτό EV διαθέτει φώτα ημέρας LED ψηφιακών pixel και πίσω φώτα LED στάνταρ. Διατίθενται επιλογές τριών τροχών, ξεκινώντας από ατσάλι 15 ιντσών με καλύμματα τροχών ως μέρος του πακέτου βάσης, ενώ τα κράματα 15 και 17 ιντσών μπορούν να διατεθούν για επιπλέον μετρητά.

Στο εσωτερικό, το Hyundai Inster EV έχει τέσσερις θέσεις, αλλά μια πενταθέσια έκδοση έρχεται τον επόμενο χρόνο. Μπροστά, το δάπεδο είναι επίπεδο και δεν υπάρχει κεντρική κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα, επιτρέποντας στον οδηγό να σκύβει εύκολα προς τα δεξιά και να βγει από το αυτοκίνητο από την πόρτα του συνοδηγού, εάν δεν υπάρχει αρκετός χώρος στην πλευρά του οδηγού.

Τα πίσω καθίσματα μπορούν να γλιστρήσουν εμπρός και πίσω για να αυξήσουν ή να μειώσουν τον χώρο για τα πόδια και τον χώρο αποσκευών. Με τα καθίσματα να έχουν μετακινηθεί προς τα πίσω, το πορτμπαγκάζ έχει όγκο 8,4 κυβικά πόδια (238 λίτρα). Η ολίσθησή τους μέχρι τέρμα προς τα εμπρός αυξάνει αυτή την τιμή στα 12,4 cu ft (351 λίτρα), ενώ η αναδίπλωση τους θα έχει ως αποτέλεσμα όγκο φορτίου 37,4 cu ft (1.059 λίτρα).

Ένα ζευγάρι οθονών 10,25 ιντσών –μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα infotainment– διατίθεται στάνταρ, καθώς και ηλιοροφή με ένα άγγιγμα, θερμαινόμενο τιμόνι, ασύρματη βάση φόρτισης για smartphone και μια αρκετά μεγάλη λίστα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης (ADAS), συμπεριλαμβανομένου του έξυπνου cruise control με stop and go, υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης εμπρός, παρακολούθησης surround-view, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και υποβοήθησης παρακολούθησης λωρίδας. Διατίθενται επίσης ενσύρματα Apple CarPlay και Android Auto.

Η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία δεν δημοσίευσε την τιμολόγηση για το ολοκαίνουργιο Inster EV. Ωστόσο, γνωρίζουμε από προηγούμενες αναφορές που ήθελαν το αφεντικό της Hyundai France, Lionel Keogh να λέει ότι το βασικό hatchback με μπαταρία θα κοστίζει περίπου 20.000 €, συμπεριλαμβανομένου του φόρου προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ).

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top