Το κόστος των μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων θα αρχίσει να μειώνεται από το 2020, λόγω της ζήτησης που θα έχει ο τομέας, προβλέπει η Hyundai.
Τα τελευταία χρόνια, το κόστος των μπαταριών μειώνεται, αλλά οι τιμές των βασικών υλικών έχουν πρόσφατα αρχίσει να αυξάνονται και κάποιοι θεωρούν ότι η ζήτηση δεν θα ανταποκριθεί στην προμήθεια.
Η Hyundai αυτή τη στιγμή προσπαθεί να δημιουργήσει τη δική της εφοδιαστική αλυσίδα μπαταριών για τα επερχόμενα ηλεκτρικά οχήματα.
Ο Lee Ki-sang, Ανώτατος Αντιπρόεδρος πράσινων οχημάτων στη Hyundai Motor ανέφερε σε δημοσιογράφους στο Reuters:
«Ούτε ένα συστατικό βαδίζει προς θετική κατεύθυνση όσον αφορά στις τιμές. Μέχρι στιγμής, οι τιμές των μπαταριών σημειώνουν ραγδαία μείωση. Αλλά ο ρυθμός θα μετριαστεί σημαντικά ή θα αρχίσει να σταθεροποιείται μέχρι το 2020».
Να σημειωθεί ότι αυτή τη στιγμή, η μοναδική προσπάθεια της Hyundai στα ηλεκτρικά οχήματα περιορίζεται στο Ioniq Electric, το οποίο έρχεται με μπαταρία 28 kWh και παράγεται με αργούς ρυθμούς. Ωστόσο, η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει σημαντικά τις προσφορές της με οχήματα με μεγαλύτερη αυτονομία την επόμενη δεκαετία. Τις μπαταρίες του Ioniq κατασκευάζει η LG Chem.
Ο Ki-sang ανησυχεί ότι η υπάρχουσα τάση για αυξημένες τιμές σε μέταλλα όπως το λίθιο και το κοβάλτιο θα συνεχιστούν καθώς η ζήτηση για μπαταρίες αυξάνεται, μαζί με τη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα. Όμως, κάποια στιγμή κοντά στο 2020, η τεχνολογία θα έχει προχωρήσει αρκετά, ώστε θα αρχίσει να συμβαδίζει με το κόστος των υλικών των μπαταριών.
Να σημειωθεί ότι η Hyundai εργάζεται στη δική της παραγωγή μπαταριών και σε νέα τεχνολογία, όπως οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης.
Battery costs could stop falling starting in 2020 due to demand for electric cars, says Hyundai