Η Hyundai συνεργάζεται με τη Cisco προκειμένου να κατασκευάσουν ένα δίκτυο ταχυτήτων gigabit μέσα στο όχημα.
Καθώς τα οχήματα με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης αυξάνονται και πληθύνονται και με την τάση να θέλει τα αυτόνομα και τα διασυνδεδεμένα αυτοκίνητα να καταστούν το στάνταρ μετά από κάποια χρόνια, οι κατασκευαστές προσθέτουν περισσότερες λειτουργίες και αισθητήρες σε αυτά, κάτι όμως που καθιστά απαραίτητο το ευρυζωνικό δίκτυο.
Για τον λόγο αυτό, οι δύο εταιρείες αποφάσισαν να συνεργαστούν για να φέρουν το ενσωματωμένο στο όχημα διαδίκτυο. Τα αυτόνομα οχήματα πρέπει να μπορούν να επεξεργαστούν μεγάλο όγκο δεδομένων και πληροφορίας γρήγορα και αξιόπιστα. Για να αποφύγει την πολυπλοκότητα σχεδιασμού ενός νέου δικτύου και προτύπου με κάθε πλατφόρμα, η Cisco αποφάσισε να χρησιμοποιήσει ένα πρότυπο το οποίο βρίσκεται σε ανάπτυξη από το 1973, το Ethernet!
Το Ethernet δεν αφορά στο καλώδιο μεταξύ του υπολογιστή και του router αλλά στο πρότυπο που βρίσκεται πίσω από αυτή τη σύνδεση. Το Ethernet έχει καταφέρει να επιτύχει ταχύτητες gigabit μέσω οπτικής ίνας από το 1998 και μέσω δικτύου χαλκού από το 1999.
Ωστόσο, το πρότυπο από μόνο του δεν είχε ενσωματωθεί πλήρως σε μία λύση που μπορεί να ενσωματωθεί σε ένα όχημα μέχρι η Cisco και η Hyundai αποφασίσαν να κάνουν κάτι τέτοιο.
Η Cisco εργάστηκε προς τη δημιουργία μιας end-to-end λύσης για χρήση μέσα στο όχημα χρησιμοποιώντας πρωτόκολλα Ethernet και IP, κάτι που σημαίνει ότι τα δεδομένα θα ταξιδεύουν στο δίκτυο του οχήματος με παρόμοιο τρόπο με αυτόν του οικιακού δικτύου.
Η Hyundai ευελπιστεί ότι χρησιμοποιώντας αυτή την υποδομή, θα μπορεί να είναι ιδιαίτερα ευέλικτη σε μελλοντικές ενσωματώσεις λειτουργιών και δυνατοτήτων καθώς και επικοινωνίας με άλλες διασυνδεδεμένες συσκευές.
Η κορεάτικη εταιρεία σκοπεύει να ενσωματώσει τη νέα τεχνολογία στα premium οχήματά της το 2019.