Smart Cities

Hyperloop One: Επιτυχής η πρώτη δοκιμή

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πρώτη πλήρης δοκιμή του Hyperloop One. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η δοκιμαστική «εκτόξευση» του φουτουριστικού οχήματος πραγματοποιήθηκε στις 12 Μαΐου.

Στη διάρκεια της δοκιμής, μια πρωτότυπη κάψουλα «εκτοξεύτηκε» στον δοκιμαστικό σωλήνα με ταχύτητα 113 χλμ την ώρα, αναπτύσσοντας επιτάχυνση 2g.

Παρόλο που η κάψουλα στη φάση αυτή δεν ανέπτυξε τις ιλιγγιώδεις ταχύτητες που θα ξεπερνούν τα 1000χλμ, τις οποίες οραματίζεται ο Έλον Μασκ, εντούτοις η επιτυχής δοκιμή λειτούργησε σαν απόδειξη της έννοιας (proof-of-concept).

Η δοκιμή απέδειξε ότι ολόκληρη η ιδέα του Hyperloop μπορεί να είναι λειτουργική, τουλάχιστον σε μικρή κλίμακα. Η εν λόγω δοκιμή, αποτελεί την πρώτη για το Hyperloop One που διεξήχθη σε πλήρες κενό, χρησιμοποιώντας μαγνητική αιώρηση για την προώθηση της κάψουλας. Η τεχνολογία αυτή, η οποία είναι γνωστή και ως Maglev (από τα αρχικά του όρου μαγνητική αιώρηση στα αγγλικά – Magnetic Levitation) χρησιμοποιεί αντίθετες μαγνητικές δυνάμεις για να ανυψώσει – «αιωρήσει» ένα αντικείμενο από μια επιφάνεια και να του δώσει ώθηση προς τα εμπρός.

Το Hyperloop που υπάρχει αυτή τη στιγμή έχει μήκος 8.53 μέτρα και είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ίνες άνθρακα. Δεν διαθέτει παράθυρα και είναι σχεδιασμένο να μεταφέρει τόσο επιβάτες όσο κι εμπορεύματα με ταχύτητες που θα ξεπερνούν τα 1000χλμ την ώρα. Στην επόμενη δοκιμή ο στόχος θα είναι τα 402χλμ την ώρα (250 mph).

Εκτός όμως από το να αγγίξει τις υπερταχύτητες, το Hyperloop One θα πρέπει να επιλύσει κι άλλα τεχνικά ζητήματα, όπως για παράδειγμα το πώς θα εκκενώνεται σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, εφόσον δεν έχει καν παράθυρα ή πως θα μειωθεί η επιτάχυνση της βαρύτητας ώστε οι επιβάτες να μην νιώθουν ναυτία από τα πολλά g.

Παρά το γεγονός ότι το Hyperloop One μελετά 11 πιθανές διαδρομές, λόγω των υποδομών, είναι πολύ πιθανό το πρώτο Hyperloop One να μην είναι στις ΗΠΑ.

Πάντως, τα σχέδια για παράδοση της πρώτης κάψουλας στις αρχές του 2018 φαίνονται αρκετά αισιόδοξα.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.