Η Huawei εισήλθε στην αγορά των πολυτελών ηλεκτρικών οχημάτων με το πρώτο premium sedan της, το Stelato S9, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία BAIC Group με έδρα το Πεκίνο.
Το Stelato S9 έχει σχεδιαστεί για να ανταγωνιστεί στην αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας. Είναι διαθέσιμο σε δύο παραλλαγές, τη Max και την Ultra και ξεκινά από 399.800 RMB γιουάν (51.900 €) για το Max και 449.800 RMB (58.300 €) για το Ultra.
Και τα δύο μοντέλα είναι εξοπλισμένα με ισχυρή μπαταρία 100 kWh, παρέχοντας εντυπωσιακή αυτονομία έως και 816 χλμ. για το Max και 721 χλμ. για το Ultra στις δοκιμές CLTC. Η υποστήριξη και των δύο παραλλαγών μπορεί επίσης να επαναφορτιστεί γρήγορα κάνοντας τη φόρτιση 30-80% σε μόλις 15 λεπτά.
Η Huawei έχει προμηθεύσει το μεγαλύτερο μέρος της τεχνολογίας για το Stelato S9, συμπεριλαμβανομένου του Advanced Driving System 3.0 (ADS 3.0), ενός έξυπνου συστήματος υποβοηθούμενης οδήγησης. Επιπλέον, το Stelato S9 είναι εξοπλισμένο με το πανκατευθυντικό σύστημα αποφυγής σύγκρουσης CAS 3.0.
Στο εσωτερικό, η έκδοση Stelato S9 Ultra διαθέτει καθίσματα μηδενικής βαρύτητας. Μια οθόνη προβολής με ανύψωση 32 ιντσών μετατρέπει το εσωτερικό σε ένα κινητό κέντρο ψυχαγωγίας, προσφέροντας στους επιβάτες μια κινηματογραφική εμπειρία εν κινήσει. Το Stelato S9 ενσωματώνει επίσης την πλατφόρμα Tuling της Huawei, έναν φωνητικό βοηθό με τεχνητή νοημοσύνη που ανταποκρίνεται σε φωνητικές εντολές και ελέγχει διάφορες λειτουργίες του οχήματος.
Το Stelato S9 έχει μήκος 5.160 mm, πλάτος 1.987 mm και ύψος 1.486 mm, με μεταξόνιο 3.050 mm. Είναι σχεδόν 200 mm μακρύτερο από το Lucid Air , 100 mm μεγαλύτερο από το BMW i5 , αλλά είναι 230 mm πιο κοντό από το BMW i7 . Έρχεται εξοπλισμένο με ζάντες δέκα ακτίνων 20 ιντσών ή σφυρήλατους τροχούς 21 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.