Close

Η Honda θα τεστάρει micro EVs για self-driving χωρίς χάρτη

Η Honda Motor θα ξεκινήσει σύντομα να δοκιμάζει ηλεκτρικά οχήματα μικρού μεγέθους που φέρουν εξοπλισμό για αυτόνομη οδήγηση χωρίς χάρτη ως μέρος μιας πρωτοβουλίας για την ανάπτυξη υπηρεσιών μετακίνησης επόμενης γενιάς.

Η Honda πραγματοποίησε την Τετάρτη μια επίδειξη μηχανών μικροκινητικότητας. Το ένα ήταν ένα μονοθέσιο μίνι αυτοκίνητο που είχε την εικόνα ενός συρρικνωμένου τηλεφωνικού θαλάμου. Ακόμα, υπήρχε ένα διθέσιο μίνι αυτοκίνητο καθώς και ένα τετραθέσιο μοντέλο που έμοιαζε με καρότσι του γκολφ.

Η θυγατρική της, R&D. ηγείται της έρευνας και ανάπτυξης των εξαιρετικά συμπαγών EV και προσπαθεί να κάνει τα οχήματα εμπορικά εφικτά μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Τα EVs αναπτύσσονται με την επωνυμία CiKoMa με μια τεχνολογία που τροφοδοτείται από κάμερες αναγνώρισης χώρου και τεχνητή νοημοσύνη. Η Honda θα ξεκινήσει επίσημα τις δοκιμές των οχημάτων σε ένα κάμπινγκ βόρεια του Τόκιο αργότερα αυτόν τον μήνα.

Η δοκιμή επίδειξης θα διεξαχθεί αρχικά με τετραθέσια EV. Κάθε όχημα θα έχει μία στερεοφωνική κάμερα μπροστά και έξι άλλες τοποθετημένες μπροστά και πίσω, οι οποίες μπορούν να ανιχνεύσουν άμεσα δρόμους και εμπόδια.

Τα αυτοκίνητα θα είναι εξοπλισμένα με χαρακτηριστικά υποστήριξης οδηγού που προάγουν την ασφαλή λειτουργία του οχήματος. Η Honda θα αναβαθμίσει σταδιακά τις λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης με στόχο να κάνει τα οχήματα αυτόνομα σε δύο έως τρία χρόνια.

Τα EV δεν θα βασίζονται σε ψηφιακούς χάρτες, καθώς η τεχνητή νοημοσύνη που αναπτύχθηκε από τη Honda R&D μπορεί να αναλύει τους δρόμους και το περιβάλλον για να διαμορφώσει αυτόματα την επόμενη διαδρομή οδήγησης. Η αυτοκινητοβιομηχανία είπε ότι αυτά είναι τα πρώτα οχήματα που μπορούν να αναγνωρίσουν δρόμους και να χαρτογραφήσουν ανεξάρτητα διαδρομές.

Τα μίνι αυτοκίνητα θα έχουν τέσσερις αντικαταστάσιμες μπαταρίες εγκατεστημένες κάτω από τα καθίσματα και αναμένεται να έχουν αυτονομία 20 έως 30 km με μία φόρτιση. Για την ώρα. Μπορούν να ξεκινήσουν με το πάτημα ενός κουμπιού στην οθόνη αφής και δεν απαιτούν τη χρήση συμβατικών πεντάλ γκαζιού ή φρένων.

Τα μίνι αυτοκίνητα ταξιδεύουν με ταχύτητες από 10 έως 15 χιλιόμετρα την ώρα — περίπου τόσο γρήγορα όσο ένα ποδήλατο. Επιβραδύνουν για στροφές και όταν πλησιάζουν σε μια διασταύρωση, ενώ ένας επιβάτης μπορεί να επιλέξει την επόμενη κατεύθυνση χειρίζοντας ένα joystick στα δεξιά.

Το “Micromobility” είναι ένας όρος που αναφέρεται σε μίνι αυτοκίνητα που είναι μικρότερα από τα συμπαγή αυτοκίνητα. Μπορούν να χωρέσουν ένα έως δύο άτομα και είναι ικανά να εκτελούν κλειστές στροφές. Επειδή τα οχήματα μικροκινητικότητας διανύουν μικρές αποστάσεις, είναι κατάλληλη εφαρμογή για EV.

Τα ηλεκτρικά οχήματα μικροκινητικότητας θα είναι εύκολα προσβάσιμα από οδηγούς και ηλικιωμένους για πρώτη φορά. Η ζήτηση αναμένεται να είναι ισχυρή στις αγροτικές περιοχές και ως εργαλείο για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα.

Τα οχήματα θα μπορούσαν επίσης να χρησιμεύσουν ως εναλλακτική μορφή μεταφοράς για όσους επιθυμούν να αποφύγουν τα λεωφορεία και το μετρό εν μέσω της πανδημίας.

Η Honda είχε ανακοινώσει προηγουμένως ένα διθέσιο μικροηλεκτρικό ηλεκτρικό όχημα, το MC-beta, το 2013, και διεξήγαγε δοκιμαστικές δοκιμές μέχρι το 2016. Αλλά το πρωτότυπο αυτοκίνητο δεν κατάφερε να κάνει το επόμενο βήμα.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top