Close

Honda: Μειώνει τις επενδύσεις σε ηλεκτρικά και θα επικεντρώνεται στα υβριδικά

Η Honda δήλωσε ότι θα μειώσει τις επενδύσεις του στους τομείς της ηλεκτροκίνησης και του λογισμικού από τα προηγουμένως προγραμματισμένα 10 τρισεκατομμύρια γιεν σε 7 τρισεκατομμύρια γιεν έως το 2030.Λόγω της τρέχουσας επιβράδυνσης της αγοράς, η Honda αναμένει ότι οι πωλήσεις BEV θα μειωθούν κάτω από το προηγουμένως στόχο του 30% το 2030.

Η εταιρεία εξακολουθεί να σκοπεύει να επιτύχει τους στόχους της για «ουδετερότητα άνθρακα για όλα τα προϊόντα και τις εταιρικές δραστηριότητες» και «μηδενικούς θανάτους από τροχαία ατυχήματα» έως το 2050. Ωστόσο, η εταιρεία δεν πιστεύει ότι θα επιτύχει τον στόχο της για 30% πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων για το 2030.

Επικαλούμενη την υψηλή ζήτηση της αγοράς για μοντέλα HEV, η αυτοκινητοβιομηχανία αναπροσαρμόζει τώρα τη στρατηγική της, έτσι ώστε «κυρίως μοντέλα HEV επόμενης γενιάς να κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2027 και μετά, ως ο κινητήρας που θα διαδραματίσει βασικό ρόλο κατά τη μεταβατική περίοδο προς τη διάδοση των ηλεκτρικών οχημάτων και την περαιτέρω ενίσχυση της σειράς HEV της».

Σύμφωνα με το νέο στρατηγικό σχέδιο, η Honda σχεδιάζει να βελτιώσει την κερδοφορία της με τη συνεχή επέκταση του κλάδου μοτοσικλετών, σε συνδυασμό με τη μείωση του κόστους στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας που σχετίζεται με την υιοθέτηση του συστήματος και των πλατφορμών e:HEV επόμενης γενιάς, καθώς και την αύξηση των πωλήσεων μονάδων μοντέλων HEV. Συγκεκριμένα, η Honda αναφέρει τον στόχο της βελτίωσης της τεχνολογίας HEV για τη βελτίωση της οικονομίας καυσίμου κατά 10%, καθώς και τη μείωση του κόστους για το ίδιο το υβριδικό σύστημα κατά 50%, τουλάχιστον σε σύγκριση με τα μοντέλα του 2018. Όσον αφορά την ανάπτυξη μοντέλων, η εταιρεία γράφει ότι θα λανσάρει 13 μοντέλα HEV παγκοσμίως σε διάστημα τεσσάρων ετών, ξεκινώντας από το 2027.

Παράλληλα με τα σχέδια παραγωγής και ανάπτυξης υβριδικών οχημάτων, η Honda ανακοίνωσε σχέδια για την ανάπτυξη ενός συστήματος ADAS επόμενης γενιάς, το οποίο θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στα σχέδια της εταιρείας για την αποφυγή ατυχημάτων το 2050. Το σύστημα προβλέπεται να είναι έτοιμο για την κυκλοφορία του στην αγορά το 2027, όταν «η Honda θα εφαρμόσει αυτό το νέο ADAS επόμενης γενιάς σε ένα ευρύ φάσμα βασικών μοντέλων EV και HEV που η Honda θα λανσάρει στη Βόρεια Αμερική και την Ιαπωνία».

Συγκεκριμένα για την Κίνα, η Honda έχει ένα ακόμη σχέδιο για την ανάπτυξη τεχνολογίας αποκλειστικά για την τοπική αγορά: «Στην Κίνα, όπου η ηλεκτροκίνηση και η εφαρμογή έξυπνων τεχνολογιών προχωρούν ταχύτερα από ό,τι σε άλλες περιοχές, η Honda θα συνεργαστεί με την Momenta Global Limited, μια κινεζική νεοσύστατη εταιρεία που αναπτύσσει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, για την ανάπτυξη συστημάτων αυτόνομης οδήγησης (ADAS) επόμενης γενιάς, βελτιστοποιημένων για τις οδικές συνθήκες στην Κίνα, και την εγκατάστασή τους σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα που θα λανσάρει η Honda στην Κίνα».

Η αυτοκινητοβιομηχανία αναπτύσσει επίσης κάτι ειδικά για την αγορά της Βόρειας Αμερικής, όπου οι πελάτες τείνουν να προτιμούν μεγαλύτερα οχήματα: «Η Honda θα αναπτύξει ένα υβριδικό σύστημα για μεγάλα οχήματα, το οποίο θα διαθέτει ισχυρές οδηγικές επιδόσεις, υψηλή ικανότητα ρυμούλκησης και υψηλή περιβαλλοντική απόδοση». Αυτό πρόκειται να κυκλοφορήσει «στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020».

Καθώς η Honda γράφει ότι σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την αγορά μοτοσικλετών για να αυξήσει την κερδοφορία της, η εταιρεία αναφέρει επίσης τα στοιχεία πωλήσεών της για το τελευταίο οικονομικό έτος: «Οι πωλήσεις μοτοσικλετών της Honda έφτασαν τα 20,57 εκατομμύρια μονάδες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν περίπου το 40% της παγκόσμιας αγοράς μοτοσικλετών, σημειώνοντας ρεκόρ όλων των εποχών για τις πωλήσεις οικονομικού έτους σε 37 χώρες και περιοχές». Η Ινδία, ωστόσο, θεωρείται ότο είναι η πιο σημαντική αγορά. Η Honda αναμένει ότι αυτή η αγορά θα αναπτυχθεί παγκοσμίως σε μια ζήτηση «60 εκατομμυρίων μονάδων έως περίπου το 2030». Η στρατηγική της Honda εδώ δεν είναι επίσης αποκλειστικά ηλεκτρική, αλλά η εταιρεία θα επιταχύνει την ηλεκτροκίνηση των προϊόντων μοτοσικλετών της, «βελτιώνοντας παράλληλα την οικονομία καυσίμου των μοντέλων ICE και επεκτείνοντας τη σειρά μοντέλων συμβατών με flex-fuel».

Πρόσφατα, η Honda είχε ήδη ανακοινώσει ότι ανέστειλε το σχέδιό της να επενδύσει δισεκατομμύρια σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα στον Καναδά για «περίπου δύο χρόνια». Λίγο πριν από αυτό, η εταιρεία είχε παρουσιάσει δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για την κινεζική αγορά. Τον Μάρτιο, σχεδίαζε να λανσάρει τρία νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αγορά της Μαλαισίας έως το 2027. Μια νέα μονάδα κυψελών καυσίμου με ισχύ 150 kW παρουσιάστηκε επίσης νωρίτερα φέτος, μετά την αποτυχία της συγχώνευσης Nissan-Honda .

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top