Η HANA αποτελεί την βοηθό του Honda NeuV, η οποία όμως δεν μένει μόνο στο να βοηθά τον χρήστη στον δρόμο σχετικά με την κυκλοφορία ή την διασκέδασή του, αλλά αποτελεί και σύντροφο, η οποία του προτείνει να σταματήσει για παγωτό όταν είναι ανεβασμένη η θερμοκρασία του.
Τα αρχικά του HANA προέρχονται από το Honda Automated Network Assistant (Βοηθός Αυτοματοποιημένου Δικτύου της Honda) κι όπως αναφέρθηκε είναι ο βοηθός του New Electric Urban Vehicle (NeuV) της εταιρείας.
Έτσι, σαν τις SIRI ή Alexa και η HANA προσπαθεί να βοηθήσει τον οδηγό. Η Honda όμως πάει την ιδέα ένα βήμα παραπέρα, ώστε οι οδηγοί να νιώθουν ότι το σύστημα είναι φίλος τους. Σαν τον ΚΙΤ ένα πράγμα.
Ο σκοπός της HANA είναι να γνωρίζει τι χρειάζεται ο οδηγός. Έτσι θα μπορεί να τον οδηγεί στον προορισμό του, θα του προτείνει τραγούδια προκειμένου να τον “ανεβάσει” όταν είναι στεναχωρημένος, θα παίζει κλασική μουσική αν είναι ανήσυχος και φυσικά θα του δίνει συμβουλές για τη σχέση του.
Αυτό το επιτυγχάνει με το να παρακολουθεί τους καρδιακούς παλμούς και τη θερμοκρασία του σώματος καθώς και χρησιμοποιώντας αναγνώριση προσώπου προκειμένου να καταλάβει την συναισθηματική του κατάσταση.
Η Honda δηλαδή εστιάζει τις προσπάθειές της σε έναν βοηθό αυτοκινήτου με συναισθηματική νοημοσύνη.
Ένα παράδειγμα δείχνει τη HANA να γνωρίζει ότι ο οδηγός της έχει μια σημαντική παρουσίαση στη δουλειά του και για τον λόγο αυτό του προτείνει μια εύκολη διαδρομή για να μειώσει τα επίπεδα άγχους του. Η HANA έχει ήδη καταχωρίσει στο ιστορικό της πως αντιδρά ο οδηγός σε περίπτωση άγχους. Έτσι για παράδειγμα του προτείνει να σταματήσουν στο αγαπημένο του μαγαζί για καφέ.
Σε ένα άλλο παράδειγμα, ο οδηγός μόλις έχει πάρει το δίπλωμα και η HANA φροντίζει ώστε να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις του οχήματος στο επίπεδο του οδηγού.
Μάλιστα σε όλα αυτά προστίθεται και το car sharing, καθώς όταν ο οδηγός είναι στη δουλειά, η HANA κάνει τον ταξιτζή! Επιπλέον, η HANA σκέφτεται και την τσέπη του οδηγού καθώς φορτίζει όταν το ρεύμα είναι πιο φτηνό προκειμένου να εξοινομήσει χρήματα στον κάτοχό της.
Η αλληλεπίδραση του οδηγού με τη HANA θα γίνετι μέσω μιας τεράστιας οθόνης αφής που καλύπτει σχεδόν όλο το ταμπλό και ο οδηγός μπορεί να τη δει τόσο πίσω από το τιμόνι και γενικά όπου κοιτάξει.