Close

H Xpeng θεωρεί ότι τα αυτοοδηγούμενα οχήματα θα βγουν στους δρόμους της Κίνας μέχρι το 2025

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία XPeng πιστεύει ότι μπορεί να επιτύχει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 στη χώρα μέχρι το επόμενο έτος.

Η εταιρεία με έδρα το Guangzhou περιέγραψε τον στόχο της σε μια εκδήλωση για την Ημέρα AI που πραγματοποιήθηκε στις 20 Μαΐου και ξανά κατά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων μια ημέρα αργότερα.

Η αυτοματοποιημένη λειτουργικότητα επιπέδου 4 ορίζεται από την Εταιρεία Μηχανικών Αυτοκινήτου ως όταν ένα όχημα οδηγεί μόνο του σε συγκεκριμένες τοποθεσίες και περιστάσεις.

Η XPeng λέει ότι ελπίζει να είναι σε θέση να προσφέρει ικανότητα επιπέδου 4 με βάση την ταχεία ανάπτυξη της τεχνολογίας υποστήριξης οδηγού XNGP (Navigation Guided Pilot), η οποία καλύπτει επί του παρόντος σχεδόν 250 πόλεις στην Κίνα, με τη βοήθεια της ενσωμάτωσης λογισμικού με μεγάλα γλωσσικά μοντέλα.

Το XBrain υποστηρίζεται ότι διευκολύνει την «ανθρώπινη» μάθηση, επιτρέποντας στο σύστημα αυτόνομης οδήγησης να αναγνωρίζει ειδικές λωρίδες, ζώνες στροφής, κείμενο οδικής πινακίδας και πολλά άλλα.

Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος He Xiaopeng δήλωσε: «Βάσει του μεγάλου μοντέλου από άκρο σε άκρο, το XPeng θα μπορεί να καλύψει κάθε δρόμο. Τι σημαίνει αυτό? Στόχος μας είναι να καλύψουμε κάθε μικρό δρόμο, σε κάθε πόλη και κάθε χωριό, αλλά και σε αστικές περιοχές. Η έξυπνη οδήγησή μας, ανεξάρτητη από τους Χάρτες HD, θα είναι συνεπής με την αυτόνομη οδηγική μας εμπειρία σε αυτοκινητόδρομο ή ακόμα και θα την ξεπεράσει».

Ο στόχος, συνέχισε, είναι να αναπαραχθεί η «εμπειρία των Waymo [robotaxi] στο Σαν Φρανσίσκο» έως το 2025 με πλήρως αυτόνομη λειτουργικότητα, για παράδειγμα, σε τοπικές γειτονιές, στις πύλες διοδίων ή όταν παρκάρετε, αν και με κάποιον στη θέση του οδηγού να παρακολουθεί την αυτοκίνητο.

Ωστόσο, αναγνώρισε σχετικά με τα κέρδη ότι «ξέρουμε ότι για να μπορέσουμε να το εφαρμόσουμε πραγματικά, πρέπει να έχουμε το υλικό καθώς και τους κανόνες και τους κανονισμούς να καλύψουν τη διαφορά».

Η ρυθμιστική διαδικασία δεν είναι σχετική μόνο στην Κίνα, ιδιαίτερα καθώς η εταιρεία προσβλέπει σε διεθνή επέκταση. Για το σκοπό αυτό, η XPeng είπε ότι συνεργάζεται με τους κατάλληλους φορείς σε «ορισμένες αγορές του εξωτερικού» για να διασφαλίσει ότι η τεχνολογία που σχετίζεται με το XNGP είναι συμβατή με όλους τους απαραίτητους νόμους.

Ανάμεσα σε μια σειρά από άλλες ανακοινώσεις, επιβεβαιώθηκε ότι το νέο λειτουργικό σύστημα Tianji της XPeng έγινε διαθέσιμο σε όλους τους κατάλληλους χρήστες στις 20 Μαΐου.

Μεταξύ των δυνατοτήτων του είναι οι υπηρεσίες εντός αυτοκινήτου από τον βοηθό AI Xiao P και AI Chauffeur, που προσφέρουν εξατομικευμένες έξυπνες εμπειρίες οδήγησης και στάθμευσης.

Παράλληλα υπήρχαν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη νέα υπο-μάρκα EV με τεχνητή νοημοσύνη MONA (Made of New AI), η οποία πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Ιούνιο.

Είπε ότι θα δοθεί μεγάλη έμφαση στην «όμορφη» σχεδίαση με τα αυτοκίνητα της MONA και ότι θα επιδιώξουν να κάνουν την αυτοματοποιημένη λειτουργικότητα πιο προσιτή.

Εξήγησε: «Στο παρελθόν, για την αυτόνομη οδήγηση, ήταν κυρίως για αυτοκίνητα στην περιοχή τιμών άνω των [RMB] 200.000 [28.130 $]. Με τη σειρά MONA, ελπίζουμε να φέρουμε την αυτόνομη οδήγηση στο αυτοκίνητο με εύρος τιμών εντός [RMB] 200.000».

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top