Η περαιτέρω ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης θα μπορούσε να ονομαστεί και ως η μάχη του ανταγωνισμού για τις πρώτες ύλες των μπαταριών. Σε αυτό το επίπεδο, η Tesla φιλοδοξεί να αντλήσει πόρους από εναλλακτικές πηγές, όπως είναι η περιοχή της Νέας Καληδονίας, μεταξύ Αυστραλίας και Νήσων Φίτζι.
Οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων της Δύσης εμφανίζονται προβληματισμένοι για το γεγονός ότι η Κίνα έχει την κυριαρχία των πηγών πρώτων υλών για την κατασκευή μπαταριών. Η αναζήτηση για εναλλακτικούς πόρους αποτελεί έναν βασικό στόχο για εταιρείες όπως είναι η Tesla, η ζήτηση για τα αυτοκίνητα της οποίας διατηρείται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Για το πολύτιμο Νικέλιο, η Tesla δημιουργεί νέες συνεργασίες, όπως είναι εκείνη με την περιοχή της Νέας Καληδονίας, με απευθείας εξόρυξη μετάλλων και καλύτερο έλεγχο της εφοδιαστικής αλυσίδας προς τα εργοστάσιά της.
Η Κίνα είναι η βασική γεωγραφική τοποθεσία στην οποία μπορεί να βρει κανείς μεγάλα αποθέματα Νικελίου, κάτι το οποίο η Tesla θέλει να πολεμήσει με εναλλακτικές συνεργασίες. Υπάρχουν κάποιες τοποθεσίες στις Φιλιππίνες που προσφέρονται για την εξόρυξη Νικελίου και η Tesla έχει ήδη συνεργαστεί με αυτές, αλλά οι απαιτήσεις είναι μεγάλες. Ο σχεδιασμός της Tesla, πάντως, περιλαμβάνει τη δημιουργία νέων εργοστασίων κατασκευής μπαταριών τόσο στο Τέξας των ΗΠΑ όσο και στην Γερμανία.
Ο τρόπος με τον οποίο θα προχωρήσει η συνεργασία της Tesla με το εργοστάσιο της Νέας Καληδονίας, η οποία ανήκει στην Γαλλία, θα είναι ενδεικτικός της πολιτικής που θα ακολουθήσουν από εδώ και πέρα οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων εκτός Κίνας.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.