Electric Cars

H Hyundai παρουσιάζει το ηλεκτρικό crossover Ioniq

Η επίσημη παρουσίαση του νέου crossover της Hyundai έφερε στο φως ένα φρέσκο σχέδιο με αρκετά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά άνεσης. Επενδύοντας αρκετά στο στιλ και τον πρακτικό χαρακτήρα, η Hyundai θέτει υψηλά τον πήχη της ηλεκτροκίνησης με το Ioniq.

To Hyundai Ioniq 5, όπως είναι η πλήρης ονομασία του, έχει μήκος 4.64 μέτρα, γεγονός που το τοποθετεί σε υψηλότερα επίπεδα άνεσης από ένα Tesla Model 3 ή ένα VW ID.4. Σύμφωνα με την εταιρεία εμφανές όφελος υπάρχει για το χώρο επιβατών, όπου τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να μετατραπούν σε αναπαυτικές πολυθρόνες. Το ίδιο γενναιόδωρος είναι και ο χώρος αποσκευών με τα 531 λίτρα του.

Όπως ήταν ήδη γνωστό το Hyundai Ioniq είναι βασισμένο στην πλατφόρμα Ε-GMP, ενώ θα διατίθεται με δύο επιλογές μπαταρίας, με χωρητικότητα 58 kWh και 72.6 kWh. Για τη μικρότερη μπαταρία δεν ανακοινώθηκε η αυτονομία, αλλά η μεγαλύτερη θα προσφέρει κίνηση χωρίς φόρτιση γύρω στα 470 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP.

Υπάρχουν εκδόσεις με κίνηση στους πίσω τροχούς (RWD) και εκδόσεις με κίνηση σε όλους τους τροχούς (AWD). Συνολικά τέσσερα είναι τα κινητήρια σύνολα με τα οποία εξοπλίζεται το Ioniq, στους 168 ίππους για το πισωκίνητο με την μικρή μπαταρία και στους 232 ίππους για το τετρακίνητο.

Η έκδοση με την μπαταρία των 72.6 kWh με την κίνηση στους πίσω τροχούς αποδίδει 215 ίππους, ενώ στην AWD έκδοση η απόδοση εκτοξεύεται στους 302 ίππους, με την προσθήκη ενός ακόμα ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα. Η ροπή στην πιο δυνατή έκδοση αγγίζει τα 605 Nm, με την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ/ώρα να γίνεται σε 5.2 δευτερόλεπτα. Το συνολικό βάρος είναι τα 1600 κιλά.

Το εσωτερικό του Ioniq είναι πολύ ευέλικτο, με τα καθίσματα που μπορούν να ρίξουν την πλάτη τους, ενώ ακόμα και η κεντρική κονσόλα μπορεί να μετακινείται κατά 14 εκατοστά.

Το εσωτερικό είναι μινιμαλιστικό και ποιοτικό με δύο οθόνες 12 ιντσών πίσω από το τιμόνι. Το αυτοκίνητο αναμένεται στις αγορές μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021.

Πηγή

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed.

Νίκος Καϊμακάμης

O Νίκος Καϊμακάμης είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Συνεργάζεται με διάφορα online μέσα κυρίως στο τεχνολογικό ρεπορτάζ, ενώ εργάζεται και ως data manager στο πρόγραμμα παροχής στέγασης προσφύγων ESTIA. Τις συγγραφικές του δημιουργίες μπορείτε να τις διαβάσετε στο www.nikosk.gr.

Πρόσφατα άρθρα

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.