Τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Αυτοκινητοβιομηχανιών δεν αποτελούν θετικούς οιωνούς για την επίτευξη των στόχων του 2030. Σε αυτό συντελεί τόσο το θέμα της κυκλοφορίας καθαρών οχημάτων όσο και το ζήτημα των υποδομών.
Ο στόχος που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση για το 2030 είναι να υπάρχει μείωση της τάξης του 55% στα αέρια του Θερμοκηπίου που παράγονται από τα επιβατικά αυτοκίνητα, στόχος που δεν φαίνεται να επιτυγχάνεται σύμφωνα με τις προβλέψεις του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Αυτοκινητοβιομηχανιών. Η πορεία που ακολουθούν οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών και των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη είναι ανοδική, καθώς πλέον οι δύο κατηγορίες αυτές κατέχουν το 18% του μεριδίου της αγοράς, κάτι που μεταφράζεται σε 1.7 εκατομμύρια οχήματα καθαρής τεχνολογίας στην Ευρώπη.
Το πρόβλημα φαίνεται να εντοπίζεται κυρίως στις υποδομές φόρτισης, οι οποίες εμφανίζουν άνοδο 2.5 φορές σε σχέση με το παρελθόν, αλλά εξακολουθούν να θεωρούνται ανεπαρκείς για τις ανάγκες των οχημάτων που θα μπορέσουν να κάνουν την αλλαγή στο περιβάλλον. Οι ειδικοί υπολογίζουν ότι απαιτείται η εγκατάσταση άλλων 6.8 εκατομμυρίων δημόσιων φορτιστών στις 27 χώρες της Ε.Ε. μέχρι και το τέλος της δεκαετίας, εάν θέλει η Ευρώπη να πετύχει τους κλιματικούς στόχους που έχει θέσει.
Πρακτικά, αυτό μεταφράζεται σε εγκατάσταση 14.000 φορτιστών την εβδομάδα σε όλα τα κράτη-μέλη της Ε.Ε., στόχος πολύ μεγαλύτερος από τον παρόντα ρυθμό των 2.000 φορτιστών την εβδομάδα που ισχύει σε ορισμένα μόνο κράτη.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.