Electric Cars

H BYD τώρα αρχίζει να “ζεσταίνεται” στην Ευρώπη – Θέλει να τριπλασιάσει το μερίδιο αγοράς έως το 2025

Η κινεζική BYD σχεδιάζει να τριπλασιάσει το μερίδιό της στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2025. Έχοντας κυριαρχήσει στην εγχώρια αγορά της, επεκτείνει τώρα τη μάρκα της στο εξωτερικό.

Η BYD άρχισε να πουλά οχήματα στην Ευρώπη το 2021, ξεκινώντας από τη Νορβηγία. Πέρυσι, η εταιρεία πούλησε 15.644 ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην περιοχή. Σύμφωνα με την παγκόσμια εταιρεία συλλογής δεδομένων DataForce, αυτό θα της έδινε μερίδιο 1,1% στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.

Ωστόσο, η εταιρεία «μόλις ξεκινά» στην περιοχή, λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ευρώπης Michael Shu, και αναμένει να αυξήσει τις πωλήσεις γρήγορα.

Σε μια νέα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο Shu είπε ότι η BYD ανακαλύπτει «πώς ανταποκρίνονται οι Ευρωπαίοι» στην τεχνολογία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της μάρκας. Η Ευρώπη είναι πολύ διαφορετική από άλλες βασικές αγορές αυτοκινήτων όπως η Κίνα ή οι ΗΠΑ, με αρκετές νομοθεσίες και γλώσσες.

Ο Shu υπογράμμισε ότι η αύξηση των πωλήσεων θα πάρει χρόνο αλλά αναμένει να κερδίσει μερίδιο αγοράς EV στην Ευρώπη φέτος.

Η BYD στοχεύει σε μερίδιο 5% των πωλήσεων αποκλειστικά ηλεκτρικών στην Ευρώπη, ακόμη και πριν ξεκινήσει η παραγωγή στην Ουγγαρία. Ο Shu επιβεβαίωσε ότι το εργοστάσιο θα αρχίσει να παράγει οχήματα πριν από το 2026. Η εγκατάσταση θα κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα με πακέτα μπαταριών που κατασκευάζονται στην Ουγγαρία.

Όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος, μόλις ξεκινήσει η παραγωγή στην Ευρώπη, «θα είμαστε πιο κοντά στους πελάτες, προσφέροντας ταχύτερες παραδόσεις και οι άνθρωποι θα μας εμπιστεύονται περισσότερο». «Θα είναι η Ευρώπη για την Ευρώπη».

Το εργοστάσιο της Ουγγαρίας θα μπορεί να κατασκευάζει 150.000 οχήματα ετησίως με τη δυνατότητα να διπλασιάσει την παραγωγή σε 300.000 τελικά.

Ο Shu είπε ότι «το προϊόν της BYD είναι premium, η τιμή μας είναι mainstream, γι’ αυτό ονομάζουμε αυτό το προσιτό premium».

Τα νέας γενιάς EV και PHEV της BYD πρόκειται να βγουν στην ευρωπαϊκή αγορά, ξεκινώντας με το Seal U φέτος.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Η Xiaomi ετοιμάζει ανταγωνιστή του Tesla Model Y που θα κάνει το ντεμπούτο του το 2025

Ο τεχνολογικός γίγαντας Xiaomi μπαίνει για τα καλά στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων με ένα…

14/05/2024

Tesla: Ο Elon Musk απέλυσε την ομάδα του Supercharger και τώρα τους προσλαμβάνει ξανά

Πριν από δύο εβδομάδες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Εlon Musk, ενέκρινε εκτεταμένες απολύσεις σε…

14/05/2024

Ford: Φέρεται να μειώνει τις παραγγελίες μπαταριών μετά από απώλειες 100.000 $ ανά ηλεκτρικό το 1ο τρίμηνο

Η Ford μειώνει τις παραγγελίες από προμηθευτές μπαταριών υψηλής τάσης για να προσπαθήσει να διατηρήσει…

13/05/2024

BYD Sea Lion 07: Με εξαιρετική ταχύτητα φόρτισης και τιμή από 24.460 €

Η BYD αποκάλυψε την τελευταία της προσφορά, το Sea Lion 07, ένα μεσαίο SUV γεμάτο…

13/05/2024

Wayve: Επένδυση πάνω από 1 δισ. δολάρια για την ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης για αυτοοδηγούμενα οχήματα

Η Wayve έχει εξασφαλίσει 1,05 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη τεχνολογίας «ενσωματωμένης τεχνητής νοημοσύνης» επόμενης…

12/05/2024

Αυτοί είναι οι πέντε κορυφαίοι κατασκευαστές ηλεκτρικών στον κόσμο για το πρώτο τρίμηνο με βάση της πωλήσεις

Περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια νέα επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του…

11/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.