Google Car: Η αρχισχεδιάστρια Yoojung Ahn μιλάει στο Fortune

Η Yoojung Ahn, αρχισχεδιάστρια του Google Car, παραχώρησε μια χορταστική συνέντευξη στο Fortune αποκαλύπτοντας ενδιαφέρουσες πτυχές από τα πρώιμα στάδια του σχεδιασμού του οχήματος.

Google Car

Από την αρχή η ομάδα της είχε αποφασίσει να σχεδιάσει ένα ασφαλές όχημα, όσο πιο απλό γίνεται το οποίο θα μετέφερε τους επιβάτες από το σημείο Α στο Β με το πάτημα ενός κουμπιού. Τότε το σκεφτόντουσαν σαν καναπέ με ρόδες!

Τα αυτόνομα οχήματα θα είναι ότι καλύτερο για τους δικυκλιστές

Στο εσωτερικό του Google Car δεν υπάρχει τιμόνι, ούτε πεντάλ και η σχεδιαστική φιλοσοφία έχει ως προτεραιτότητα επιβάτες και πεζούς, όχι τον οδηγό, γιατι αυτό το όχημα δεν είναι κατασκευασμένο για οδήγηση.

Google car front

Το όχημα είναι πιο ψηλό από ότι θα περίμενες κανείς και αυτό έγινε ώστε το ραντάρ που βρίσκεται στην οροφή του οχήματος να λειτουργεί καλύτερα σκανάροντας μεγαλύτερες αποστάσεις σε ακτίνα 360 μοιρών.

Η μάσκα του Google Car θυμίσει ανθρώπινο πρόσωπο και σε αυτό οδήγησε η επιλογή της σχεδιαστικής ομάδας να δημιουργήσουν ένα προσιτό και φυσικό αποτέλεσμα που θα αλληλεπιδρά ευχάριστα με τους πεζούς.

Citizenpass: Εφαρμογή για γρήγορη στάθμευση στην πόλη της Αθήνας

Σκοπός της ομάδας δεν ήταν να σχεδιάσουν ένα φουτουριστκό όχημα όπως αυτό που πρωταγωνιστούν σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Το Google Car μπορεί να πιάσει ταχύτητα έως και 25 μίλια/ ώρα και δεν θα ήταν τίμιο να έχει την εμφάνιση του εξωπραγματικού, αναφέρει η Yoojung Ahn.

Google Car

Τα χρώματα του Google Car, το λευκό και το γκρι δημιουργούν μια πιο ζεστή αίσθηση από το να είχαν χρησιμοποιήσει άλλα έντονα χρώματα.

Ο μπροστινός προφυλακτήρας έιναι από μαλακό αφρώδες υλικό και το παρμπρίζ από εύκαμπτο πλαστικό ώστε σε πιθανή σύγκρουση με πεζό να δηνιουργήσει το μικρότερο δυνατό πρόβλημα.

Πρόσφατα το Google Car έλαβε βραβείο Red Dot Award για τον σχεδιασμό του.

Πηγή