Τουλάχιστον 20 νέα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα σκοπεύει να λανσάρει η General Motors μέχρι το 2023 με τα δύο από αυτά να έρχονται στην αγορά μέχρι το 2019, σύμφωνα με την εταιρεία.
Επίσης, η GM ανανέωσε τη δέσμευσή της στην τεχνολογία υδρογόνου για καύσιμο, η οποία ακόμη χρειάζεται σημαντικές αναβαθμίσεις όσον αφορά στις υποδομές, προκειμένου να μπορεί να καταστεί βιώσιμη εναλλακτική λύση.
Τα νέα οχήματα θα βασίζονται σε μαθήματα από το Chevy Bolt, το ηλεκτρικό όχημα που έχει ήδη χαιρετίσει η αγορά και τα πηγαίνει αρκετά καλά από πλευράς αποδοχής και πωλήσεων.
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι το μέλλον θα είναι το ίδιο ή θα έχει την ίδια αρχιτεκτονική, αλλά ότι θα βασίζεται σε όλα αυτά που έχει μάθει το Bolt με το πέρασμα των χρόνων.
Όσον αφορά στο Bolt, ο Mark Reuss, αντιπρόεδρος παγκόσμιας ανάπτυξης προϊόντων της GM ανέφερε ότι έχουν πουληθεί χιλιάδες Bolt τον πρώτο του χρόνο και ότι οι πελάτες της Chevrolet τα αγαπάνε. Επίσης πρόσθεσε ότι το Bolt είναι ένα παράθυρο στο πως η GM θα μετακινήσει την ανθρωπότητα προς το μέλλον με πλήρη ηλεκτροπρόωση.
Επίσης, η εταιρεία αποκάλυψε το SURUS (Silent Utility Rover Universal Superstructure), ένα πρωτότυπο φορτηγό βαρέως τύπου, το οποίο βασίζεται στις κυψέλες καυσίμου (υδρογόνου), έχει τέσσερεις τροχούς τροφοδοτείται από τέσσερεις ηλεκτροκινητήρες.
Σύμφωνα με τον Mark Reuss, τα οχήματα της GM, τα οποία θα χρησιμοποιούν υδρογόνο για καύσιμο, πιθανότατα θα αφορούν σε εμπορικές εφαρμογές, όπως φορτηγά παράδοσης ή ασθενοφόρα.
Αυτή η κίνηση όμως μοιάζει αρκετά «λογική» από πλευράς της από το να κάνει σχέδια για εμπορικά οχήματα με υδρογόνου, καθώς σε πολλές χώρες, ακόμη και στις ΗΠΑ, οι υποδομές για οχήματα που θα χρησιμοποιούν υδρογόνο, είναι επί της ουσίας ανύπαρκτες.