Close

Ford: Τα ηλεκτρικά επόμενης γενιάς της μπορεί να διαθέτουν γρήγορη φόρτιση 800 V

Η Ford έχει μεγάλα σχέδια για τα ηλεκτρικά της επόμενης γενιάς που μπορεί να περιλαμβάνουν μια αρχιτεκτονική γρήγορης φόρτισης 800 V.

Εν μέσω εντεινόμενου ανταγωνισμού, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford, Jim Farley, δήλωσε ότι μια «σεισμική αλλαγή» έχει κλονίσει την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων μετά τα οικονομικά αποτελέσματα της αυτοκινητοβιομηχανίας στο τέταρτο τρίμηνο.

Οι δύο λόγοι που συμβαίνει αυτό, σύμφωνα με τον Farley, είναι, πρώτον, οι σημαντικές μειώσεις τιμών από κατασκευαστές ηλεκτρικών όπως η Tesla και, δεύτερον, το «τεράστιο ποσό» κεφαλαίου και νέας χωρητικότητας που εκτινάσσεται στην κατηγορία των crossover δύο σειρών – στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της Ford με τη Mustang Mach-E.

Αν και το Mach-E ήταν το δεύτερο ηλεκτρικό SUV με τις περισσότερες πωλήσεις πίσω από το Model Y της Tesla, ανταγωνιστές όπως το IONIQ 5 της Hyundai κλέβουν μερίδιο αγοράς.

Ενώ οι πωλήσεις Mach-E αυξήθηκαν κατά 4,6% το τέταρτο τρίμηνο με παραδόσεις 11.369 μονάδων, οι πωλήσεις του Hyundai IONIQ 5 αυξήθηκαν κατά 92% στις ΗΠΑ στις 8.612.

Η Farley είπε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα επόμενης γενιάς της θα έχουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα σε σύγκριση με τα τρέχοντα μοντέλα και «θα είναι γεμάτα με καινοτομίες για τις οποίες οι πελάτες θα είναι ενθουσιασμένοι να πληρώσουν».

Η Ford υποστηρίζει ότι μπορείτε να φορτίσετε την τρέχουσα τυπική σειρά Mach-E από 10 έως 80% σε 38 λεπτά με ισχύ έως και 107 kW σε σταθμούς φόρτισης DC. Η εκτεταμένη εμβέλεια θα διαρκέσει περίπου 45 λεπτά.

Βασισμένο στην αποκλειστική πλατφόρμα E-GMP 800V της Hyundai, το Hyundai IONIQ 5 μπορεί να φορτίσει από 10% έως 80% στο μισό χρόνο. Η Hyundai λέει ότι το IONIQ 5 μπορεί να φορτίσει από 10 έως 80% σε μόλις 18 λεπτά με φορτιστή DC 350 kW.

Σύμφωνα με ένα νέο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Ford, φαίνεται ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να φέρει γρήγορη φόρτιση 800V για τα ηλεκτρικά της επόμενης γενιάς.

Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, που δημοσιεύτηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2024, αφορά «Ηλεκτρικές Αρχιτεκτονικές Πολλαπλής Τάσης για Ηλεκτρικά Οχήματα».

Η Ford αναφέρει ένα σύστημα γρήγορης φόρτισης 800 V για πλήρως ηλεκτρικά που χρησιμοποιεί ένα κύκλωμα φόρτισης πολλαπλών τάσεων. Το πρώτο επίπεδο τάσης είναι 400V και το δεύτερο είναι 800V.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford ανέφερε επίσης ότι η εταιρεία εργαζόταν σε μια πλατφόρμα ηλεκτρικών χαμηλού κόστους νωρίτερα αυτό το μήνα. Ο Farley είπε ότι η Ford συγκέντρωσε μια «σούπερ ταλαντούχα ομάδα εργαζομένων» για να το αναπτύξει. Αν και είναι μια μικρή ομάδα, περιλαμβάνει «μερικούς από τους καλύτερους μηχανικούς ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο», σύμφωνα με τον Farley.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top