Ford Mustang Mach-E 1400: Το ηλεκτρικό crossover μετατρέπεται σε «κτήνος» 1400 ίππων (video)

Η Ford Mustang Mach-E παίρνει μία πιο άγρια μορφή, την 1400, αριθμό που απευθύνεται στην ισχύ του ηλεκτρικού crossover.

Θυμάστε τη Ford Mustang Cobra Jet 1400; Τον περασμένο Απρίλιο η Ford έφερε στο φως ένα ξεχωριστό ηλεκτρικό one-off performance αυτοκίνητο, το οποίο έχει πάνω από 1400 ίππους, με την μπλε οβάλ εταιρεία να τονίζει ότι ίσως ξεπεραστεί αυτό το νούμερο, όσον αφορά την ισχύ.

Κάτι ανάλογο θέλησε να κάνει και στη Mustang Mach-E 1400, με την έλευση του ηλεκτρικού crossover να αναμένεται με μεγάλη αγωνία. Η Ford πήρε ένα λευκό σασί από το μοντέλο παραγωγής και ξόδεψε 10000 ώρες μαζί με την RTR Vehicles, η οποία βοήθησε για να δημιουργηθεί αυτό το «κτήνος».

Σε αυτό προστέθηκαν, όχι δύο και τρεις κινητήρες, αλλά εφτά! Ναι, καλά διαβάσατε. Εφτά ηλεκτρικά μοτέρ, εκ των οποίων τα τρία συνδέονται με το διαφορικό του μπροστινού άξονα μέσω ενός κινητήριου άξονα (driveshaft) και τα υπόλοιπα τέσσερα συνδέονται με τον ίδιο τρόπο με τον πίσω άξονα, ενώ ξεχωρίζει η μεγάλη καμπυλωτή πίσω αεροτομή του.

Στόχος της φίρμας είναι να προσφέρει στη Mustang Mach-E 1400 πάνω από 1400 ίππους και το συγκεκριμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο να είναι ικανό να λαμβάνει μέρος σε διάφορους αγώνες μηχανοκίνητων σπορ, όπως σε αγώνες drift και στο περίφημο NASCAR.

Μάλιστα, στο βίντεο των αποκαλυπτηρίων της Mustang Mach-E 1400, το οποίο τα σπάει και είναι φουλ της Mustang, το ηλεκτρικό crossover δείχνει ικανό και για τις δύο κατηγορίες των μηχανοκίνητων σπορ, αλλά και για να κοντραριστεί στα ίσια με τον Mr Gymkhana, Κεν Μπλοκ.

Βέβαια, σε ό,τι έχει να κάνει με το NASCAR, η μέγιστη ταχύτητα του προαναφερθέντος ηλεκτρικού «κτήνους» είναι 160 μίλια/ώρα, δηλαδή 257 χλμ./ώρα, τη στιγμή που εκεί οι ταχύτητες μπορεί να ξεπεράσουν τα 200 μίλια/ώρα, που μεταφράζονται σε 322 χλμ./ώρα.

Ωστόσο, η Ford θα παρουσιάσει σύντομα ένα πρωτότυπο σε αγώνα του NASCAR και θα προσπαθήσει να ανταγωνιστεί μικρότερους αντιπάλους, κάτι που ίσως το βοηθήσει να έχει φανταστική πρόσφυση και να ανακτήσει μερικά δευτερόλεπτα από τους προπορευόμενους. Όλα θα φανούν στην πράξη.

Τέλος, όσον αφορά την μπαταρία του, αυτή δε θα είναι πολύ μεγάλη, με τη χωρητικότητά της να αγγίζει τις 56,8 kWh, χρησιμοποιώντας διηλεκτρικό ψυκτικό, το οποίο θα λειτουργεί όταν το αυτοκίνητο θα φορτίζει.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *