Λύση για διασυνδεδεμένα οχήματα, η οποία θα μπορούσε να σώζει ζωές τεστάρει η Ford. Η εταιρεία επέδειξε τη λειτουργία στο UK Autodrive.
Η λειτουργία στην ουσία κάνει χρήση της τεχνολογίας V2V και δίνει τη δυνατότητα σε ένα όχημα έκτακτης ανάγκης (π.χ. ασθενοφόρο, περιπολικό, πυροσβεστικό όχημα) να ενημερώσει άλλα οχήματα για το ότι πλησιάζει, προς ποια κατεύθυνση πηγαίνει και πότε θα πρέπει να κάνουν στην άκρη.
Η υπηρεσία της Ford θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη όταν οι λωρίδες έκτακτης ανάγκης κλείνουν λόγω μποτιλιαρίσματος καθώς πολλοί άνθρωποι της χρησιμοποιούν ενώ δεν θα έπρεπε αλλά και όταν υπάρχει αυξημένη κίνηση.
Μάλιστα, αυτή η λειτουργία δεν απέχει πολύ από το να γίνει πραγματικότητα, καθώς ήδη πολλές κατασκευάστριες ενσωματώνουν στα μοντέλα τους V2V επικοινωνία, ανάμεσα στις οποίες και οι Audi, Mercedes, Toyota και Cadillac.
Επιπλέον, κάποιες κατασκευάστριες ήδη χρησιμοποιούν τη V2V επικοινωνία για άλλους σκοπούς. Για παράδειγμα, η Volvo χρησιμοποιεί μια ομάδα διασυνδεδεμένων οχημάτων για να βοηθήσει την κυβέρνηση του Gothenburg στη Σουηδία να καταλάβει ποιοι δρόμοι είναι πιο παγωμένοι και χρειάζεται να τους δοθεί προτεραιότητα από τα εκχιονιστικά.
Παρόμοια και η Land Rover δοκιμάζει ένα σύστημα που καταγράφει τις λακκούβες στην επιφάνεια του δρόμου και στέλνει πληροφορίες στους συντηρητές.