Η Ford, θέλοντας να μην μείνει πίσω από τον ανταγωνισμό, αλλάζει τα σχέδιά της για την κατασκευή πιο προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων.
Η αυτοκινητοβιομηχανία αναπτύσσει μια νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων χαμηλού κόστους για την τροφοδοσία ενός μικρού ηλεκτρικού pickup και SUV, με αρχικές τιμές περίπου 25.000 $. Παράλληλα, αφήνει λίγο πίσω το μεγαλύτερο SUV τριών σειρών.
Παρόλο που τα κινεζικά επιβατικά αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα χαμηλού κόστους, όπως της BYD, δεν πωλούνται στις ΗΠΑ, έχουν μεγάλο αντίκτυπο στις εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford, Jim Farley, επανέλαβε τις ανησυχίες του για τους χαμηλού κόστους ανταγωνιστές στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια ενός συνεδρίου Wolfe Research τον περασμένο μήνα. Όπως εξήγησε, εάν δεν μπορείτε να ανταγωνιστείτε τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, “το 20% έως 30% των εσόδων σας βρίσκεται σε κίνδυνο”.
«Ως Διευθύνων Σύμβουλος μιας εταιρείας που είχε πρόβλημα να ανταγωνιστεί τους Ιάπωνες και τους Νοτιοκορεάτες, λέω πως πρέπει να διορθώσουμε αυτό το πρόβλημα», είπε ο Farley.
Η Ford έμαθε «πολύ γρήγορα να στοιχηματίζει σε μια μικρότερη πλατφόρμα ηλεκτρικών». Ο Farley παραδέχτηκε ότι τα μεγαλύτερα ηλεκτρικά, όπως το F-150 Lightning, είναι ακριβά στην κατασκευή.
Ανακοινώνοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας στους επενδυτές τον περασμένο μήνα, ο Farley αποκάλυψε ότι η εταιρεία εργαζόταν «κρυφά» σε μια πλατφόρμα ηλεκτροκίνησης χαμηλού κόστους. Επικεφαλής της ομάδας κατασκευής είναι ο Alan Clarke, ο οποίος ηγήθηκε της μηχανικής στο best-seller Model Y της Tesla.
Σύμφωνα με το Bloomberg Businessweek, η ομάδα (λιγότερα από 100 άτομα) αναπτύσσει μια νέα προσιτή πλατφόρμα ηλεκτρικών για να τροφοδοτήσει ένα νέο μικρό, πιο προσιτό ηλεκτρικό pickup και SUV της Ford.
Πηγές που γνωρίζουν το θέμα λένε ότι το πρώτο μοντέλο θα κυκλοφορήσει το 2026, με αρχική τιμή περίπου 25.000 δολάρια, και θα ανταγωνιστεί το χαμηλού κόστους ηλεκτρικό που ετοιμάζει η Tesla.
Η πλατφόρμα θα διαθέτει αρχικά μπαταρίες LFP, οι οποίες είναι περίπου 30% φθηνότερες από τις παραδοσιακές μπαταρίες ιόντων λιθίου, αλλά εξερευνώνται και άλλες τεχνολογίες μπαταριών.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.