Close

Η Ford επενδύει σε εταιρεία πρόβλεψης καιρού για τα αυτόνομα οχήματα

Στην ClimaCell, μια εταιρεία που εξειδικεύεται στην τεχνολογία “microweather” επενδύει ο τομέας μεταφορών της Ford.
Η εν λόγω τεχνολογία εστιάζει στην ανίχνευση βραχυπρόθεσμων μοτίβων που βασίζονται στην περιοχή.

Η γνωστή κατασκευάστρια αυτοκινήτων πρόσφατα συμμετείχε σε έναν γύρο χρηματοδότησης της ClimaCell, η οποία κατάφερε να αποσπάσει το ποσό των 45 εκατομμυρίων δολαρίων.

car snow

Η ClimaCell ισχυρίζεται ότι αξιοποιεί ένα αρκετά πιο διευρυμένο δίκτυο από αισθητήρες απ’ότι η παραδοσιακή πρόβλεψη καιρού, κάτι που της δίνει τη δυνατότητα να εστιάσει σε συγκεκριμένες περιοχές. Έτσι για παράδειγμα μπορεί να εστιάσει στο συγκεκριμένο σημείο που βρίσκεται ένα όχημα και όχι σε ολόκληρη την περιοχή.

Η εταιρεία έχει αναπτύξει τα δικά της εργαλεία πρόβλεψης του καιρού, ανάμεσα στα οποία συμπεριλαμβάνεται κι ένας χάρτης καιρού υψηλής ανάλυσης (HD), ο οποίος ονομάζεται HyperCast. Ανάμεσα στους πελάτες της περιλαμβάνονται και γνωστές αεροπορικές όπως οι JetBlue και Delta.

Η ClimaCell θέλει να χρησιμοποιήσει τη νέα της χρηματοδότηση για να επεκτείνει την κάλυψη σε περιοχές που δεν υπάρχει υποδομή πρόβλεψης καιρού, όπως για παράδειγμα σε αναπτυσσόμενες χώρες.

Η Ford από την πλευρά της πιστεύει ότι η τεχνολογία πρόβλεψης καιρού της ClimaCell σχετίζεται με αρκετές τεχνολογικές πρωτοβουλίες όπως η ανάπτυξη αυτόνομων αυτοκινήτων και οι νέες υπηρεσίες του προγράμματος FordPass. Να σημειώσουμε ότι η Ford αναπτύσσει το λεγόμενο Transportation Mobility Cloud για διαμοιρασμό δεδομένων, το οποίο θα μπορούσε να λειτουργήσει σαν ένα δίκτυο διανομής για δεδομένα καιρού σε πραγματικό χρόνο.

Κάτι τέτοιο θα μπορούσε αν φανεί χρήσιμο στα αυτόνομα οχήματα, τα οποία σε περίπτωση κακοκαιρίας θα μπορούν να την αποφεύγουν, επιλέγοντας κάποια άλλη διαδρομή. Ας μην ξεχνάμε ότι αν για τον άνθρωπο ορισμένες καιρικές συνθήκες είναι δύσκολες, για ένα αυτόνομο όχημα μπορεί να είναι ακατόρθωτες.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top