Categories: Self-Driving

Ford CEO: Γιατί φοβάται την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης;

Η Ford είναι μία από τις πολλές εταιρείες που αναπτύσσουν τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, με στόχο να φέρει τα πρώτα αυτόνομα οχήματα στην αγορά σε πέντε χρόνια. Ωστόσο, υπάρχουν αρκετές εταιρείες που πιέζουν το χρονοδιάγραμμά τους ώστε να είναι οι πρώτες που θα κυκλοφορήσουν το δικό τους αυτόνομο όχημα, με τον CEO της Ford, Mark Fields να δηλώνει ανήσυχος για αυτό το γεγονός.

«Ο όρος αυτόνομο όχημα χρησιμοποιείται πολύ ελεύθερα στην βιομηχανία. Εννοώ ότι, υπάρχουν 5 επίπεδα αυτονομίας», ανέφερε ο Fields σε μια συνέντευξή του. « Ο μοναδικός μου φόβος στη βιομηχανία είναι ότι κάποιος θα προσπαθήσει να φέρει στην αγορά ένα από αυτά (εννοώντας τα αυτόνομα οχήματα) πριν να είναι έτοιμο και μετά θα γίνει κάποιο συμβάν.»

Αυτός ο φόβος έχει οδηγήσει την Ford σε διαφορετική προσέγγιση. Οι περισσότεροι κατασκευαστές δημιουργούν level 3 συστήματα αυτόνομης οδήγησης, πριν οδηγηθούν στην πλήρη αυτονομία. Αυτά τα οχήματα μπορούν να οδηγήσουν υπό αρκετές συνθήκες, ωστόσο χρειάζονται την επίβλεψη και παρέμβαση του οδηγού αρκετές φορές.

Ford CEO: Τα οικολογικά οχήματα σημαίνουν και λιγότερες θέσεις εργασίας

Από την άλλη, η Ford θέλει να κυκλοφορήσει το πρώτο της αυτοκίνητο με Level 4 σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα έχει τιμόνι και πεντάλ και θα μπορεί να λειτουργήσει χωρίς καμία ανθρώπινη παρέμβαση σε προκαθορισμένο γεωγραφικό χώρο.

Γιατί όμως η Ford επέλεξε αυτό τον δρόμο; Σύμφωνα με τον Mark, «Ένας από τους λόγους που δεν αναπτύσσουμε Level 3 συστήματα, κάτι αντίστοιχο με το Autopilot της Tesla, είναι επειδή είναι δύσκολο να γίνει μια υπεύθυνη και έγκαιρη μετάβαση στον άνθρωπο οδηγό. Για αυτό τον λόγο το να πας απευθείας στο Level 4 είναι σημαντικό, γιατί μας βάζει να σκεφτούμε πως να κάνουμε (ένα αυτόνομο όχημα) ασφαλές, αποδοτικό και αποδεκτό για τους επιβάτες.»

Πηγή

Λάμπρος Κοσμόπουλος

Πρόσφατα άρθρα

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.