Self-Driving

Ford: Καλύτερα τα υβριδικά για την αυτόνομη οδήγηση από τα ηλεκτρικά

Καλύτερα θεωρεί τα υβριδικά οχήματα η Ford για την υποστήριξη της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης απ’ότι τα πλήρως ηλεκτρικά, όπως ανέφερε ο Jim Farley, Πρόεδρος παγκοσμίων αγορών της εταιρείας στο Automotive News.

Μπορεί πολλές κατασκευάστριες όπως οι Nissan, Mercedes-Benz και Lyft να «στοιχηματίζουν» στην ηλεκτροκίνηση, η Ford όμως θα μείνει με το ένα πόδι στα ορυκτά καύσιμα, τουλάχιστον προς το παρόν.

Όπως αναφέρει το Automotive News, το αυτόνομο όχημα της Ford που η γνωστή κατασκευάστρια σκοπεύει να λανσάρει το 2021, θα είναι ένα νέο εντελώς υβριδικό.

Ο λόγος όμως που η Ford θεωρεί ότι μια πιο «συντηρητική» προσέγγιση ως προς την αυτονομία είναι προτιμητέα, δεν έχει να κάνει με την τεχνολογία καθαυτή αλλά με τον τρόπο χρήσης των αυτόνομων οχημάτων.

Δεδομένου ότι τα αυτόνομα οχήματα αναμένεται να χρησιμοποιούνται από κοινού, κάθε ώρα εκτός δρόμου, είναι «χάσιμο» χρημάτων. Η φόρτιση απαιτεί χρόνο, κάτι που φαίνεται ότι η Ford δεν έχει. Στο κάτω κάτω, είναι αρκετά ευκολότερο να γεμίσει κάποιος το ντεπόζιτό του βενζίνη από το να περιμένει να φορτίσει.

Ο Jim Farley, ανέφερε: «Κάθε φορά που δεν μεταφέρεις αγαθά και ανθρώπους χάνεις χρήματα. Τα πιο σημαντικά πράγματα είναι η λειτουργία και η κερδοφορία. Αυτό που βλέπουμε είναι ότι το υβριδικό αποτελεί ένα καλύτερο μοντέλο σχετικά με το κόστος ιδιοκτησίας».

Η Ford σχεδιάζει να έχει τα αυτόνομα υβριδικά της στους δρόμους 20 ώρες ημερησίως. Στο σημείο αυτό, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η εταιρεία δεν στοχεύει σε ένα μοντέλο ride-sharing, όπως οι περισσότερες κατασκευάστριες, αλλά ερευνά άλλες εμπορικές ευκαιρίες, που τα οχήματα θα χρησιμοποιούνται όλη την ώρα (όπως για παράδειγμα οι διανομές).

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.