Καλύτερα θεωρεί τα υβριδικά οχήματα η Ford για την υποστήριξη της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης απ’ότι τα πλήρως ηλεκτρικά, όπως ανέφερε ο Jim Farley, Πρόεδρος παγκοσμίων αγορών της εταιρείας στο Automotive News.
Μπορεί πολλές κατασκευάστριες όπως οι Nissan, Mercedes-Benz και Lyft να «στοιχηματίζουν» στην ηλεκτροκίνηση, η Ford όμως θα μείνει με το ένα πόδι στα ορυκτά καύσιμα, τουλάχιστον προς το παρόν.
Όπως αναφέρει το Automotive News, το αυτόνομο όχημα της Ford που η γνωστή κατασκευάστρια σκοπεύει να λανσάρει το 2021, θα είναι ένα νέο εντελώς υβριδικό.
Ο λόγος όμως που η Ford θεωρεί ότι μια πιο «συντηρητική» προσέγγιση ως προς την αυτονομία είναι προτιμητέα, δεν έχει να κάνει με την τεχνολογία καθαυτή αλλά με τον τρόπο χρήσης των αυτόνομων οχημάτων.
Δεδομένου ότι τα αυτόνομα οχήματα αναμένεται να χρησιμοποιούνται από κοινού, κάθε ώρα εκτός δρόμου, είναι «χάσιμο» χρημάτων. Η φόρτιση απαιτεί χρόνο, κάτι που φαίνεται ότι η Ford δεν έχει. Στο κάτω κάτω, είναι αρκετά ευκολότερο να γεμίσει κάποιος το ντεπόζιτό του βενζίνη από το να περιμένει να φορτίσει.
Ο Jim Farley, ανέφερε: «Κάθε φορά που δεν μεταφέρεις αγαθά και ανθρώπους χάνεις χρήματα. Τα πιο σημαντικά πράγματα είναι η λειτουργία και η κερδοφορία. Αυτό που βλέπουμε είναι ότι το υβριδικό αποτελεί ένα καλύτερο μοντέλο σχετικά με το κόστος ιδιοκτησίας».
Η Ford σχεδιάζει να έχει τα αυτόνομα υβριδικά της στους δρόμους 20 ώρες ημερησίως. Στο σημείο αυτό, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η εταιρεία δεν στοχεύει σε ένα μοντέλο ride-sharing, όπως οι περισσότερες κατασκευάστριες, αλλά ερευνά άλλες εμπορικές ευκαιρίες, που τα οχήματα θα χρησιμοποιούνται όλη την ώρα (όπως για παράδειγμα οι διανομές).