Close

Ford: Δοκιμές online πωλήσεων σε Κίνα σε συνεργασία με την Alibaba;

Σχέδια για δοκιμή πώλησης αυτοκινήτων online σε συνεργασία με την Alibaba αναμένεται να ανακοινώσει η Ford, σύμφωνα με το Reuters.

Το δημοσίευμα επικαλείται πηγές προσκείμενες στη Ford και μάλιστα η ανακοίνωση αναμένεται να γίνει σήμερα. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Ford θα δοκιμάσει την πώληση αυτοκινήτων απευθείας σε κινέζους πελάτες μέσω της Tmall , του βραχίονα ηλεκτρονικού λιανεμπορίου της Alibaba. Επίσης θα δοκιμάσει και το concept που μοιάζει με Αυτόματο Πωλητή Αυτοκινήτων.

Αν κάτι τέτοιο ισχύει, θα σηματοδοτήσει την πρώτη μεγάλη εισαγωγή της Ford στις απευθείας πωλήσεις, ένα σύστημα που αυτή τη στιγμή χρησιμοποιεί η Tesla και φαίνεται ότι αρχίζει να κερδίζει την προσοχή άλλων κατασκευαστριών.

Η πηγή ανέφερε στο Reuters ότι σήμερα αντιπρόσωποι των δύο εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των Bill Ford Jr., Προέδρου της Ford και του Jim Hackett, CEO της εταιρείας, αναμένεται να υπογράψουν συμφωνία στη Hangzhou, όπου θα περιγράφονται τα προγράμματα.

Όλα δείχνουν πάντως ότι οι πληροφορίες της πηγής είναι ακριβείς, καθώς η Ford έχει επιβεβαιώσει ότι θα πραγματοποιήσει ανακοίνωση σήμερα στη Hangzhou, αλλά δεν έδωσε περαιτέρω λεπτομέρειες.

Η συνεργασία θα μπορούσε να σηματοδοτήσει την κλιμάκωση των προσπαθειών της Ford για αύξηση των πωλήσεων της στην Κίνα. Πρόσφατα η εταιρεία ανακοίνωσε συμφωνία με την τοπική εταιρεία Zotye Auto για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ενώ τα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να πωληθούν online στο διαδίκτυο, οι πελάτες θα μπορούσαν να τα παραλάβουν σε παραδοσιακούς αντιπροσώπους της Ford, οι οποίοι επίσης θα αναλάβουν τη συντήρηση. Επίσης η Tmall της Alibaba δοκιμάζει κάτι που ονομάζεται “Automotive Vending Machine”, ένα κατάστημα λιανικής που στην ουσία είναι ένα πολυώροφο γκαράζ και που μοιάζει κυριολεκτικά με γιγαντιαίο μηχάνημα αυτόματης πώλησης.

Οι πελάτες θα μπορούν να αναζητούν τα διαθέσιμα αυτοκίνητα που παρέχονται απευθείας από τη Ford στα τηλέφωνά τους και να τα αγοράσουν ή να τα δοκιμάσουν. Το όραμα της Alibaba είναι να μειωθεί το 10% της τιμής αγοράς από τους πελάτες και το υπόλοιπο να καταβάλλεται σε μηνιαίες δόσεις μέσω της υπηρεσίας Alipay.

Όπως και να έχει, και τα δύο μοντέλα διαφοροποιούνται από τις παραδοσιακές μεθόδους πώλησης. Να σημειωθεί ότι πρόσφατα η εταιρεία ανακοίνωσε την επέκτασή της στην Κίνα με 15 νέα ηλεκτρικά μοντέλα.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top