Electric Cars

Ηλεκτρικό όχημα δεν κάνει ποτέστάση ανεφοδιασμού ή φόρτισης

Η Αυστριακή εταιρία Magna Steyr δημιούργησε ένα ηλεκτρικό όχημα το οποίο κάνει χρήση κυψελών υδρογόνου σαν καύσιμο με μηδενικούς ρύπους προκειμένου να επεκετείνει σημαντικά την αυτονομία του οχήματος.

Ο Helfried Müller επικεφαλής των συστημάτων έρευνας και ανάπτυξης εναλλακτικών συστημάτων προώθησης της Magna Steyr δήλωσε χαρακτηριστικά:

“Ενσωματώνουμε ένα σύστημα κυψελών καυσίμου ως εφαρμογή επέκτασης σειράς σε ένα ηλεκτρικό όχημα. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να οδηγούμε απόσταση περίπου 70 χλμ. Την ημέρα χρησιμοποιώντας την ενέργεια της μπαταρίας και κάθε επιπλέον απόσταση επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας το σύστημα κυψελών καυσίμου που βασίζεται στην ενέργεια από το σύστημα αποθήκευσης υδρογόνου.”

Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που αποφεύγει το άγχος της παραδοσιακής εμβέλειας με τα καθαρά ηλεκτρικά οχήματα, με την τεχνολογία των κυψελών καυσίμου της Magna Steyr να παρέχει εκτεταμένες αποστάσεις χωρίς να χρειάζονται βιαστικές αναζητήσεις για να συμπληρώσουν την ισχύ ή μια πεπαλαιωμένη μηχανή εσωτερικής καύσης παράλληλα με τους ηλεκτρικούς κινητήρες , όπως διαπιστώθηκε σε πολλά τρέχοντα υβριδικά αυτοκίνητα. Είναι ακόμα ένα υβριδικό αυτοκίνητο, αλλά αυτή τη φορά, είναι ηλεκτρικό και υδρογόνο, όχι ηλεκτρικό και βενζίνη.

“Ο βασικός οδηγός επίδειξης της Magna Steyr, το FCREEV [Extended Range Electric Vehicle Range], δείχνει πόσο πολύ μεγάλες διακυμάνσεις μπορούν να επιτευχθούν με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η ιδέα της κίνησης που χρησιμοποιεί μια συσκευή επέκτασης κυψελών καυσίμου μπορεί να ενσωματωθεί σε οποιοδήποτε όχημα. Ένα αυτοκίνητο συμπαγούς μεγέθους, για παράδειγμα, μπορεί να καλύψει 90 χιλιόμετρα σε καθαρά ηλεκτρική λειτουργία και 500 χιλιόμετρα σε συνδυασμένη υβριδική λειτουργία χωρίς επαναφόρτιση ή ανεφοδιασμό καυσίμων και χωρίς χρήση ορυκτών καυσίμων. Κατασκευάσαμε αυτό τον κινητό δείγμα τεχνολογίας ως ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία, με επέκταση κυψελών καυσίμου και σύστημα τετρακίνησης.”

Ακόμα, με τη Magna Steyr κορυφαίο συνεργάτη για εταιρείες αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο όταν πρόκειται για την τεχνολογία, τη μηχανική και την κατασκευή, φαίνεται σαν το επόμενο λογικό βήμα και μόνο ένα θέμα χρόνου πριν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αρχίσουν να εφαρμόζουν τεχνολογία κυψελών καυσίμου.

Πηγή

Σταύρος Γεωργιάδης

Πρόσφατα άρθρα

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.