Η Αυστριακή εταιρία Magna Steyr δημιούργησε ένα ηλεκτρικό όχημα το οποίο κάνει χρήση κυψελών υδρογόνου σαν καύσιμο με μηδενικούς ρύπους προκειμένου να επεκετείνει σημαντικά την αυτονομία του οχήματος.
Ο Helfried Müller επικεφαλής των συστημάτων έρευνας και ανάπτυξης εναλλακτικών συστημάτων προώθησης της Magna Steyr δήλωσε χαρακτηριστικά:
“Ενσωματώνουμε ένα σύστημα κυψελών καυσίμου ως εφαρμογή επέκτασης σειράς σε ένα ηλεκτρικό όχημα. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να οδηγούμε απόσταση περίπου 70 χλμ. Την ημέρα χρησιμοποιώντας την ενέργεια της μπαταρίας και κάθε επιπλέον απόσταση επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας το σύστημα κυψελών καυσίμου που βασίζεται στην ενέργεια από το σύστημα αποθήκευσης υδρογόνου.”
Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που αποφεύγει το άγχος της παραδοσιακής εμβέλειας με τα καθαρά ηλεκτρικά οχήματα, με την τεχνολογία των κυψελών καυσίμου της Magna Steyr να παρέχει εκτεταμένες αποστάσεις χωρίς να χρειάζονται βιαστικές αναζητήσεις για να συμπληρώσουν την ισχύ ή μια πεπαλαιωμένη μηχανή εσωτερικής καύσης παράλληλα με τους ηλεκτρικούς κινητήρες , όπως διαπιστώθηκε σε πολλά τρέχοντα υβριδικά αυτοκίνητα. Είναι ακόμα ένα υβριδικό αυτοκίνητο, αλλά αυτή τη φορά, είναι ηλεκτρικό και υδρογόνο, όχι ηλεκτρικό και βενζίνη.
“Ο βασικός οδηγός επίδειξης της Magna Steyr, το FCREEV [Extended Range Electric Vehicle Range], δείχνει πόσο πολύ μεγάλες διακυμάνσεις μπορούν να επιτευχθούν με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η ιδέα της κίνησης που χρησιμοποιεί μια συσκευή επέκτασης κυψελών καυσίμου μπορεί να ενσωματωθεί σε οποιοδήποτε όχημα. Ένα αυτοκίνητο συμπαγούς μεγέθους, για παράδειγμα, μπορεί να καλύψει 90 χιλιόμετρα σε καθαρά ηλεκτρική λειτουργία και 500 χιλιόμετρα σε συνδυασμένη υβριδική λειτουργία χωρίς επαναφόρτιση ή ανεφοδιασμό καυσίμων και χωρίς χρήση ορυκτών καυσίμων. Κατασκευάσαμε αυτό τον κινητό δείγμα τεχνολογίας ως ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία, με επέκταση κυψελών καυσίμου και σύστημα τετρακίνησης.”
Ακόμα, με τη Magna Steyr κορυφαίο συνεργάτη για εταιρείες αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο όταν πρόκειται για την τεχνολογία, τη μηχανική και την κατασκευή, φαίνεται σαν το επόμενο λογικό βήμα και μόνο ένα θέμα χρόνου πριν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αρχίσουν να εφαρμόζουν τεχνολογία κυψελών καυσίμου.