Η Faraday Future βρήκε εργοστάσιο για την επέκταση των δραστηριοτήτων της

Ύστερα από κόπο. η Αμερικάνικη Faraday Future με έδρα το Los Angeles και υποστηριζόμενη από ένα Κινέζο δισεκατομμυριούχο κάταφερε να βρει ένα εργοστάσιο για να ξεκινήσει την κατασκευή του μοντέλου της FF 91 από τα τέλη του 2018.

faraday future ff91

Η εταιρεία μέσω leasing νοίκιασε ένα εργοστάσιο το οποίο χρησιμοποιούσε η Pirelli για κατασκευή ελαστικών, ενώ τα χρηματοοικονoμικά προβλήματα της Faraday Future έστειλαν τον Stefan Krause, τον CFO and COO της εταιρείας σε παγκόσμια περιοδεία για την ανεύρεση του ποσού ύψους 1 δισ. δολ.από προσωπικούς επενδυτές για την χρηματοδότηση των επειχειρηματικών της σχεδίων.

Η συμφωνία για το νέο εργοστάσιο ήρθε μετά την ανακοίνωση πριν 1 μήνα ότι η εταιρία θα παγώσει τα πλάνα επένδυσης 1 δισ. δολ. σε ένα νέο εργοστάσιο στην Nevada. Ο Krause δήλωσε ότι «συνάντησε 35 επενδυτές και υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για την βιομηχανία των ηλεκτρικών οχημάτων,» και ότι «δεν έχουμε τις πολυτέλειες του παρελθόντος, οπότε είμαστε χαρούμενοι που βρήκαμε το νέο εργοστάσιο για να προχωρήσουμε».

Πρόσφατα περίπου 1000 εργαζόμενοι της Faraday Future πέρασαν το προηγούμενο Σαββατοκύριακο καθαρίζοντας το εργοστάσιο στην περιοχή Hanford της California με τον Dag Reckhorn αντιπρόεδρο του τμήματος κατασκευής της εταιρείας να δηλώνει ότι το νέο εργοστάσιο έχει νερό,ρεύμα, είναι δίπλα στην γραμμή παραγωγής και έχει ενέγεια και χώρο, ό,τι δηλαδή χρειάζεται κανείς για την αρχή.

Το νέο εργοστάσιο θα μπορεί να λειτουργήσει μόλις γίνουν οι βελτιώσεις και οι τοπικοί νομοθέτες αποφασίσουν ότι καλύπτει όλες τις περιβαλλοντικά πρότυπα. Τα πλάνα της εταιρείας αφορούν στην κατασκευή 10.000 αυτοκινήτων το χρόνο στο εργοστάσιο στο Hanford και την απασχόληση 1300 ατόμων.

Το βασικό θέμα είναι η τιμή του μοντέλου FF 91, διότι μία πρόφατη επίσκεψη της εφημερίδας USA Today στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας αποκάλυψαν ομοιότητες του πρωτότυπο μοντέλου με αυτό μίας άλλης εταιρείας της Lucid Motors με κόστος 160.000 δολαρίων.

Οπότε αυτόματα το μοντέλο αν έχει μία τέτοια τιμή θα ανταγωνίζεται το ακριβό μοντέλο της Tesla, το Model S. Η τιμή σίγουρα θα έχει σημαντικό ρόλο στην πορεία του μοντέλου FF 91, κάτι που θα εξαρτηθεί και από τον ανταγωνισμό από εταιρείες όπως η NIO, BMW, General Motors και Nissan στην Αμερική όπου τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αφορούν προς το παρόν μόλις το 1% των συνολικών πωλήσεων των αυτοκινήτων.

Πηγή