Close

Εξαγορά Twitter από Musk: Η Citroën ανησυχεί, η GM διακόπτει τη διαφήμιση

Tην Παρασκευή ο CEO της Tesla, Elon Musk, έγινε και επίσημα ο “Chief Twit” ολοκληρώνοντας την εξαγορά του Twitter.

H κατεύθυνση που θα πάρει η πλατφόρμα υπό την ηγεσία του πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο είναι κάτι που συζητείται πολύ, με προεκτάσεις στην πολιτική, την κοινωνιολογία, τη διαφήμιση, την ιδιωτικότητα, την ελευθερία του λόγου και πολλά άλλα.

Όπως είναι φυσικό, θα επηρεάσει και τις αυτοκινητοβιομηχανίες που βρίσκονται στο Twitter, οι οποίες θα αντιδράσουν στο γεγονός ότι ένα από τα κύρια μέσα προώθησης ανήκει πλέον στον CEO της Tesla, μεγάλου ανταγωνιστή των περισσότερων από αυτών των brand.

Νωρίτερα φέτος, είδαμε τον CEO της Fisker, Henrik Fisker, να διαγράφει τον λογαριασμό του στο Twitter αμέσως αφού έμαθε για την προσπάθεια του Musk να αναλάβει το κοινωνικό δίκτυο. «Δεν θέλω η ελευθερία του λόγου μου να διαχειρίζεται ή να ελέγχεται ενεργά από έναν ανταγωνιστή», εξήγησε. Ωστόσο, η εταιρική σελίδα της εταιρείας στο Twitter συνεχίζει.

Η Citroën ήταν μια από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες που αντέδρασε στην εξαγορά του Twitter από τον Musk σε ένα tweet της 28ης Οκτωβρίου που έγραφε: «Χαιρετάμε την πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που ανήκει σε έναν από τους ανταγωνιστές μας».

Το tweet είναι μια ακριβής περιγραφή της κατάστασης στην οποία βρίσκονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες που είναι στο Twitter αυτή τη στιγμή. Αν και η Citroën δεν είναι ακόμη άμεσος ανταγωνιστής της Tesla, αφού δεν πουλά EVs στις ίδιες κατηγορίες με την αμερικανική εταιρεία, πιθανότατα θα γίνει ένα τα επόμενα χρόνια, καθώς σχεδιάζει να πουλά μόνο EVs στην Ευρώπη έως το 2030.

Η τρέχουσα σειρά EV της Citroën περιλαμβάνει το τετράκυκλο Ami, το υποσυμπαγές crossover Ë-C4 Electric, το συμπαγές MPV Ë-Berlingo Electric και το μεγάλο MPV Ë-SpaceTourer Electric. Η μάρκα θα προσθέσει σύντομα το Ë-C4 X high-riding compact ηλεκτρικό fastback στη γκάμα, το οποίο θα μπορούσε να θεωρηθεί ως αντίπαλος για το Tesla Model 3.

Μια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία που αντέδρασε στην είδηση ​​ότι ο Elon Musk οριστικοποίησε τη συμφωνία εξαγοράς με το Twitter είναι η General Motors. Μετά την εξαγορά, η αμερικανική εταιρεία είπε στο CNBC στις 28 Οκτωβρίου ότι αναστέλλει τις διαφημίσεις της στο Twitter.

Η GM είπε ότι «παύει» τη διαφήμιση καθώς αξιολογεί τη νέα κατεύθυνση του Twitter, αν και θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα για να αλληλεπιδρά με τους πελάτες.

“Συνεργαζόμαστε με το Twitter για να κατανοήσουμε την κατεύθυνση της πλατφόρμας υπό τη νέα ιδιοκτησία τους. Όπως συμβαίνει συνήθως με μια σημαντική αλλαγή σε μια πλατφόρμα πολυμέσων, έχουμε διακόψει προσωρινά τις πληρωμένες διαφημίσεις μας. Οι αλληλεπιδράσεις μας με την εξυπηρέτηση πελατών στο Twitter θα συνεχιστούν”, αναφέρει η δήλωση της General Motors.

Εν τω μεταξύ, η Ford είπε στο CNBC ότι επί του παρόντος δεν διαφημίζεται στο Twitter αλλά δεν το έκανε καο πριν από τη συμφωνία του Elon Musk. «Θα συνεχίσουμε να αξιολογούμε την κατεύθυνση της πλατφόρμας υπό τη νέα ιδιοκτησία», ανέφερε η αυτοκινητοβιομηχανία σε δήλωση, προσθέτοντας ότι συνεχίζει να συνεργάζεται με τους πελάτες στο Twitter.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top