Σύμφωνα με τα όσα είπε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, στο Συνέδριο Energy Dialogues, σύντομα θα υπάρχει και στη χώρα μας το κατάλληλο πλαίσιο που θα μπορεί να υποστηρίζει την κίνηση των οχημάτων χωρίς οδηγό.
Αυτό που ξεκαθαρίζει η Κυβέρνηση είναι ότι η αστική κυκλοφορία στο σύνολό της θα αλλάξει, ενώ φαίνεται πως ένας από τους στόχους της είναι να δημιουργήσει στην Ελλάδα τις υποδομές και τις προϋποθέσεις όχι μόνο για την κίνηση των αυτόνομων οχημάτων, αλλά και για την έρευνα πάνω στις τεχνολογίες χωρίς οδηγό.
«Στην ουσία με το νέο θεσμικό πλαίσιο βγάζουμε το αυτόνομο όχημα στην κίνηση στην πόλη», ανέφερε ο κ. Κεφαλογιάννης. Όπως διευκρίνισε, ειδικά στην περίπτωση του δήμου Τρικάλων, δίνεται η δυνατότητα ελέγχου από τον χειριστή έως και 4 λεωφορείων, λαμβάνοντας υπόψη ζητήματα ασφάλειας. Η αυτόνομη οδήγηση αποτελεί μία σημαντική πρόκληση για την επόμενη δεκαετία, σύμφωνα με τον υφυπουργό.
Παράλληλα, υπάρχει μέριμνα και για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης, μέσα από τη δραστηριότητα των Δήμων και των Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, τα οποία είναι γνωστά και ως ΣΒΑΚ. Αναμένεται, μάλιστα, να δημιουργηθεί ένα μητρώο για τις υποδομές ηλεκτροκίνησης, μία βάση δεδομένων για τον ενδιαφερόμενο κάτοχο ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και όχι μόνο.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed.