Τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα για να λειτουργήσουν, τροφοδοτούνται αποκλειστικά από την μπαταριά και παράγουν μηδενικές εκπομπές κατά την οδήγηση.
Τα νεότερα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα μπορούν πλέον να καλύψουν αποστάσεις άνω των 483 χιλιομέτρων (ενώ τα παλαιότερα μοντέλα προσφέρουν συνήθως δυνατότητα κάλυψης 161-241 χιλιομέτρων) και επομένως το να έχει κάποιος ένα τέτοιο αυτοκίνητο, μπορεί να είναι μια εντελώς διαφορετική και συναρπαστική εμπειρία.
Τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα για να λειτουργήσουν, τροφοδοτούνται αποκλειστικά από την μπαταριά και παράγουν μηδενικές εκπομπές κατά την οδήγηση. Τα νεότερα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα μπορούν πλέον να καλύψουν αποστάσεις άνω των 483 χιλιομέτρων (ενώ τα παλαιότερα μοντέλα προσφέρουν συνήθως δυνατότητα κάλυψης 161-241 χιλιομέτρων) και επομένως το να έχει κάποιος ένα τέτοιο αυτοκίνητο, μπορεί να είναι μια εντελώς διαφορετική και συναρπαστική εμπειρία.
Η φόρτιση ενός πλήρως ηλεκτρικού οχήματος μπορεί να είναι τόσο απλή όσο και η σύνδεση ενός κινητού τηλεφώνου στην πρίζα.
Μπορείτε να εγκαταστήσετε στο σπίτι σας φορτιστές Wallbox, οι οποίοι μπορούν να φορτίσουν πλήρως τη μπαταρία κατά τη διάρκεια της νύχτας. Υπάρχει επίσης η επιλογή χρήσης μιας οικιακής πρίζας για τη φόρτιση του αυτοκινήτου, αλλά απαιτείται περισσότερος χρόνος από ό,τι με έναν φορτιστή wallbox. Στον δρόμο, τοποθετούνται συνεχώς ολοένα και περισσότεροι πιο ισχυροί σταθμοί γρήγορης φόρτισης.
Στο μέλλον, οι σταθμοί φόρτισης που έχουν προγραμματιστεί στο πλαίσιο του δικτύου της κοινοπραξίας ΙΟΝΙΤΥ της Ford θα μπορούν να φορτίζουν συμβατά οχήματα έως το 80% σε περίπου 20 λεπτά.
Το μέσο κόστος φόρτισης ενός ηλεκτρικού οχήματος για την κάλυψη 100 χιλιομέτρων είναι συνήθως χαμηλότερο από το μέσο κόστος της βενζίνης ή του πετρελαίου για την ίδια απόσταση.
Σε ό,τι αφορά την οδηγική εμπειρία, τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι στρωτά και γρήγορα. Σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς βενζινοκινητήρες ή πετρελαιοκινητήρες, οι ηλεκτροκινητήρες παρέχουν ροπή σχεδόν αμέσως. Χωρίς να είναι απαραίτητη η αύξηση των στροφών ή η αλλαγή ταχυτήτων, η επιτάχυνση είναι ομαλή, σχεδόν αθόρυβη και εντυπωσιακά γρήγορη, με μικρότερα, απλούστερα συστήματα μετάδοσης σε σύγκριση με τους παραδοσιακούς κινητήρες, προσφέρουν επίσης περισσότερο εσωτερικό χώρο και χώρο αποσκευών.
Εκτός από το κόστος της ενέργειας, είναι χαμηλότερα και τα λειτουργικά έξοδα. Επειδή τα BEV διαθέτουν λιγότερα κινούμενα μέρη που θα μπορούσαν να παρουσιάσουν προβλήματα σε σύγκριση με ένα όχημα που λειτουργεί με βενζινοκινητήρα ή πετρελαιοκινητήρα, το κόστος της συντήρησης είναι επίσης χαμηλότερο. Επομένως, ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα μπορεί να κοστίζει περισσότερο αρχικά για την αγορά του, αλλά οι περισσότεροι οδηγοί επωφελούνται μακροπρόθεσμα.