Περαιτέρω ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα προβλέπει ο νέο κλιματικός νόμος που παρουσίασε η Κυβέρνηση, ως μέρος της συντονισμένης προσπάθειας αποτροπής της κλιματικής αλλαγής. Το έτος ορόσημο για την κομβική αλλαγή στη σχέση μας με το αυτοκίνητο είναι το 2030.
Μέχρι το 2030, έτος που θα απαγορευτεί η ταξινόμηση νέων οχημάτων που δεν είναι μηδενικών ρύπων στην Ελλάδα, θα υπάρξουν κάποια μέτρα που δίνουν έμφαση στην ηλεκτροκίνηση. Αναλυτικότερα, όπως σημειώθηκε κατά την περαιτέρω εξειδίκευση των μέτρων που θα ληφθούν στο πλαίσιο της εφαρμογής του κλιματικού νόμου, από το 2023, το 1/4 των νέων εταιρικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης που ταξινομούνται πρέπει να είναι αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα ή υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα εξωτερικής φόρτισης ρύπων έως 50γρ CO2/χλμ.
Επιπρόσθετα, από το 2025 θα είναι υποχρεωτικό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη όλα τα νέα ταξί να είναι ηλεκτροκίνητα, ενώ το 1/3 των νέων ενοικιαζόμενων οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη πρέπει να είναι ηλεκτροκίνητα. Έως τις 31 Δεκεμβρίου 2023 τα μέτρα θα εξεταστούν εκ νέου, με σκοπό την επίσπευση και την επέκταση σε επιπλέον περιοχές, ανάλογα με την επαρκή διαθεσιμότητα σταθμών φόρτισης.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.