Close

Electric GT Championship, το πρώτο Ηλεκτρικό Πρωτάθλημα GT με Tesla V2.0

Μετά την Formula E που αποτελεί την επιτομή της τεχνολογίας όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση και φυσικά το Roborace, που περιμένουμε με τεράστια περιέργια καθώς περνά στο επόμενο επίπεδο, αυτό της πλήρους αυτόνομης αγωνιστικής οδήγησης, έρχεται το Electric GT Championship (EGT) – το πρώτο Ηλεκτρικό Πρωτάθλημα GT (Gran Turismo) 100% μηδενικών ρύπων.

Πρόκειται για ένα πολύ φρέσκο Πρωτάθλημα που θα ξεκινήσει εντός του 2017 και στο οποίο σύμφωνα με το πλάνο των διοργανωτών, θα λάβουν μέρος 10 επαγγελματικές ομάδες και 20 οδηγοί (άνδρες και γυναίκες) από όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου. Το αυτοκίνητο που επιλέχθηκε για το Πρωτάθλημα είναι το Tesla Model S, το οποίο βρίσκεται στο στάδιο της εξέλιξης ώστε να μεταμορφωθεί σε “καθαρόαιμο” αγωνιστικό. Τα ελαστικά που θα χρησιμοποιούνται θα είναι της Pirelli, ενώ ο εξοπλισμός ασφαλείας θα προέρχεται από την OMP.

Η κωδική ονομασία του αγωνιστικού είναι Tesla V2.0 και η βασίζεται πάνω στο P100DL. Η απόδοσή του, χάρη στις βελτιώσεις που έχει δεχθεί, φτάνει τους 778 bhp (585 kW) ενώ η ροπή ανέρχεται στα 995 Nm! Χρησιμοποιεί μπαταρία ιόντων-λιθίου 100kwh η οποία είναι η μεγαλύτερη που χρησιμοποιείται στα μηχανοκίνητα σπορ και προσφέρει στο όχημα αυτονομία 90 χιλιομέτρων σε φουλ αγωνιστικούς ρυθμούς.

Όντας ελαφρύτερο κατά 500 κιλά από το συμβατικό Tesla, χρειάζεται 2. 1 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία του 0-100km/h (τρία δέκατα ταχύτερο σε σχέση με την έκδοση παραγωγής), ενώ η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει είναι 250km/h.

Αρκετή δουλειά έχει γίνει τόσο στην αεροδυναμική με τη φουσκωμένη μάσκα εμπρός και την ευμεγέθη πίσω αεροδυναμική πτέρυγα να βελτιώνουν αισθητά το κράτημα στις στροφές. Δουλειά έχει γίνει τόσο στον τομέα της ανάρτησης, όσο και στο σύστημα πέδησης, ενώ στο εσωτερικό έχει τοποθετηθεί κλωβός ασφαλείας.

Το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε περιλαμβάνει 9 αγώνες με τον πρώτο να έχει προγραμματιστεί για το διήμερο 25-26 Νοεμβρίου στην πίστα του Paul Ricard, στη Γαλλία. Από κει και πέρα, δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για τις ακριβείς ημερομηνίες διεξαγωγής των υπόλοιπων αγώνων καθώς επίσης και τις πίστες που θα τους φιλοξενήσουν.

Το format των αγωνιστικών διημέρων θα περιλαμβάνει:

20λεπτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών
Κατατακτήριες δοκιμές διάρκειας 60 λεπτών
Έναν ημερήσιο αγώνα που θα καλύπτει συνολική απόσταση 60 χιλιομέτρων
Έναν βραδινό αγώνα που θα καλύπτει συνολική απόσταση 60 χιλιομέτρων

Πρόγραμμα αγώνων 2017/ 2018

25-26 Νοεμβρίου 2017: Γαλλία (Paul Ricard)
Ιανουάριος 2018: Δεν έχει ανακοινωθεί η πίστα και η χώρα
Μάρτιος 2018: Πορτογαλία
Απρίλιος 2018: Ιταλία
Μάιος 2018: Γερμανία
Ιούνιος 2018: Βέλγιο
Ιούλιος 2018: Ολλανδία
Σεπτέμβριος 2018: Μ. Βρετανία
Οκτώβριος 2018: Ισπανία

Πηγή

Ο Αλέξανδρος Παππάς συνεργάζεται με το Autonomous από την αρχή της δημιουργίας του site. Καθημερινά αναζητά και καταγράφει τα πιο σημαντικά τα νέα τεχνολογίας για το αυτοκίνητο από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top