Connected Cars

Διπλασιασμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ένα χρόνο

Διπλάσιος ήταν ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 2016 σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Οργανισμού, ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανήλθε σε 2 εκ. το 2016, ενώ πριν από μια πενταετία ήταν σχεδόν μηδενικός.

Σε σχέση με πέρυσι, τα ηλεκτρικά οχήματα που έχουν επίσημα καταχωρηθεί κατέγραψαν αύξηση 60% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 2016 ξεπέρασαν τις 750.000.

Ωστόσο, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το 0,2% του συνολικού αριθμού αυτοκινήτων ελαφρού τύπου.

Παρόλα αυτά, είναι θετικό να βλέπουμε ότι μέσα σε έναν χρόνο υπήρξε τόσο μεγάλη αύξηση.

Αναφορικά με τις αγορές, σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας, η Κίνα κατέχει το 40% των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πωλούνται παγκοσμίως και πάνω από το 50% των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πωλούνται στις ΗΠΑ.

Τέλος, μετά το σκάνδαλο της VW, οι εταιρείες στρέφονται ολοένα και περισσότερο στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων, προκειμένου να ανταποκριθούν στους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων.

Σύμφωνα με τον Επικεφαλής Οικονομικών της BP, Spencer Dale, αν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γίνουν “κουλ”, μέχρι το 2035 θα μπορούσαν να έχουν πωληθεί 450 εκατ.  οχήματα.

Η Volkswagen, αναμένεται να λανσάρει τέσσερα σχετικά οικονομικά ηλεκτρικά μοντέλα στα επόμενα έτη, με στόχο να έχει πουλήσει πάνω από 2 εκ. οχήματα με μπαταρίες μέχρι το 2025. Η Mercedes-Benz επιτάχυνε το λανσάρισμά των 10 νέων οχημάτων της μέχρι το 2022, προκειμένου να προσλάβει την Tesla.

Να σημειωθεί ότι η τελευταία θα πρέπει να λάβει ιδιαίτερα μνεία για το γεγονός ότι προσπαθεί να κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα “κουλ”, με το Model 3 σεντάν της να έχει ήδη 500.000 ενώ η παραγωγή του ξεκινά την επόμενη εβδομάδα.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.