Electric Cars

Elation Freedom: Ηλεκτρικό hypercar με απόδοση έως 1.903 hp

Freedom. Ελευθερία. Αυτή είναι η ονομασία του αμιγώς ηλεκτρικού hypercar που παρουσίασε η καλιφορνέζικη start-up Elation Hypercars, την οποία ίδρυσαν ο Carlos Satulovsky και ο Mauro Saravia.

Το Freedom αναπτύχθηκε «από τα πιο λαμπρά μυαλά της αγωνιστικής βιομηχανίας της Αργεντινής», όπως διατείνεται η Elation Hypercars. Και αυτό έχει μια βάση καθώς οι μηχανικοί που εργάστηκαν πάνω στο Freedom έχουν δουλέψει στη Formula 1, στις 24 ώρες Le Mans και σε άλλα κορυφαία αγωνιστικά τμήματα επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Εμφανισιακά το Freedom θυμίζει κάτι από Lotus Evija. Ως γνήσιο «καθαρόαιμο» είναι ιδιαίτερα αεροδυναμικό, διαθέτει ενεργή πίσω αεροτομή και τεράστιο διαχύτη. Σημειώστε επίσης ότι οι πόρτες του είναι τύπου gullwing.

Το κόκπιτ παραπέμπει σε μαχητικό αεροσκάφος και διαθέτει πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι πελάτες μπορούν να διαμορφώσουν την καμπίνα επιλέγοντας από πανάκριβα δέρματα, ανθρακόνημα, πολύτιμα μέταλλα, ακόμα ακόμα και πολύτιμους λίθους.

Elation Freedom

Το πλαίσιο τύπου μόνοκοκ είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, ζυγίζει μόλις 82 κιλά
και ενσωματώνει τη μπαταρία ιόντων-λιθίου. Το Freedom θα είναι διαθέσιμο με δύο εκδόσεις μπαταρίας, μια 100 kWh και μια 120 kWh, με την αυτονομία να κυμαίνεται, σύμφωνα πάντα με την εταιρεία, από 483 έως 644 χιλιόμετρα.

Elation Freedom

Στη βασική του έκδοση, το Freedom θα εφοδιάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 1.414 hp (1.054 kW). Θα υπάρξει και ακόμα πιο extreme έκδοση με τέσσερις κινητήρες, η οποία θα αποδίδει 1.903 hp (1.419 kW). Η τελευταία, θα πραγματοποιεί τη διαδικασία του 0-100 km/h σε περίπου 1,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 418 km/h.

H τιμή της βασικής έκδοσης διαμορφώνεται στα 1,7 εκατομμύρια ευρώ. Προς το παρόν πάντως δεν υπάρχει ενημέρωση για το πότε περίπου θα γίνει το επίσημο λανσάρισμα του hypercar.

Το Freedom
Το Freedom
Το Freedom
Το Freedom

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.