Freedom. Ελευθερία. Αυτή είναι η ονομασία του αμιγώς ηλεκτρικού hypercar που παρουσίασε η καλιφορνέζικη start-up Elation Hypercars, την οποία ίδρυσαν ο Carlos Satulovsky και ο Mauro Saravia.
Το Freedom αναπτύχθηκε «από τα πιο λαμπρά μυαλά της αγωνιστικής βιομηχανίας της Αργεντινής», όπως διατείνεται η Elation Hypercars. Και αυτό έχει μια βάση καθώς οι μηχανικοί που εργάστηκαν πάνω στο Freedom έχουν δουλέψει στη Formula 1, στις 24 ώρες Le Mans και σε άλλα κορυφαία αγωνιστικά τμήματα επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Εμφανισιακά το Freedom θυμίζει κάτι από Lotus Evija. Ως γνήσιο «καθαρόαιμο» είναι ιδιαίτερα αεροδυναμικό, διαθέτει ενεργή πίσω αεροτομή και τεράστιο διαχύτη. Σημειώστε επίσης ότι οι πόρτες του είναι τύπου gullwing.
Το κόκπιτ παραπέμπει σε μαχητικό αεροσκάφος και διαθέτει πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι πελάτες μπορούν να διαμορφώσουν την καμπίνα επιλέγοντας από πανάκριβα δέρματα, ανθρακόνημα, πολύτιμα μέταλλα, ακόμα ακόμα και πολύτιμους λίθους.
Το πλαίσιο τύπου μόνοκοκ είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, ζυγίζει μόλις 82 κιλά
και ενσωματώνει τη μπαταρία ιόντων-λιθίου. Το Freedom θα είναι διαθέσιμο με δύο εκδόσεις μπαταρίας, μια 100 kWh και μια 120 kWh, με την αυτονομία να κυμαίνεται, σύμφωνα πάντα με την εταιρεία, από 483 έως 644 χιλιόμετρα.
Στη βασική του έκδοση, το Freedom θα εφοδιάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 1.414 hp (1.054 kW). Θα υπάρξει και ακόμα πιο extreme έκδοση με τέσσερις κινητήρες, η οποία θα αποδίδει 1.903 hp (1.419 kW). Η τελευταία, θα πραγματοποιεί τη διαδικασία του 0-100 km/h σε περίπου 1,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 418 km/h.
H τιμή της βασικής έκδοσης διαμορφώνεται στα 1,7 εκατομμύρια ευρώ. Προς το παρόν πάντως δεν υπάρχει ενημέρωση για το πότε περίπου θα γίνει το επίσημο λανσάρισμα του hypercar.