Smart Cities

E.ON: Ετοιμάζει “ηλεκτρικό αυτοκινητόδρομο” που θα συνδέει Νορβηγία – Ιταλία

Τα σχέδιά της για έναν αυτοκινητόδρομο με φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα εκτείνεται από τη Νορβηγία μέχρι την Ιταλία, ανακοίνωσε η E.ON, λίγες μόλις μέρες μετά την ανακοίνωσή της να εγκαταστήσει 10.000 σταθμούς φόρτισης στην Ευρώπη μέχρι το 2020.

Να υπενθυμιστεί ότι η E.ON ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2020 θέλει να έχει εγκαταστήσει 10.000 σημεία φόρτισης στην Ευρώπη, μερικά από τα οποία θα επιτρέπουν φόρτιση μέχρι 350 kW.

Πλέον το σχέδιό τους έγινε πιο σαφές. Ο Frank Meyer, Επικεφαλής Καινοτομίας και B2C της εταιρείας σχολίασε σχετικά: «Μαζί με ισχυρούς συνεργάτες, κάνουμε ένα κοινό βήμα για τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης υποδομής γρήγορης φόρτισης στην Ευρώπη. Πρόκειται για απόδειξη της δέσμευσής μας να παρέχουμε στους πελάτες μας στην Ευρώπη εύκολες λύσεις ηλεκτρικής μετακίνησης. Θεωρούμε ότι ένα αξιόπιστο, εξαιρετικά γρήγορο δίκτυο φόρτισης σε συνδυασμό με λύσεις για το σπίτι και τον προορισμό μας αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την υιοθέτηση της μαζικής ηλεκτρικής μετακίνησης».

Τα βασικά σημεία του σχεδίου της E.ON για τον ηλεκτρικό αυτοκινητόδρομο είναι τα εξής:

  • Η πρώτη φάση του προγράμματος θα καλύπτει 180 σημεία σε Δανία, Δανία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Γαλλία και Νορβηγία.
  • Τα σημεία φόρτισης θα είναι τοποθετημένα σε απόσταση 120-180 χιλιομέτρων κατά μήκος των αυτοκινητόδρομων.
  • Τα σημεία φόρτισης θα παρέχουν δυνατότητα φόρτισης 150 kW με ενδεχόμενο αναβάθμισης σε 350 kW.
  • Τα πρώτα σημεία φόρτισης είναι υπό κατασκευή σε Γερμανία και Δανία.
  • Οι υπεργρήγοροι σταθμοί φόρτισης αρχικά θα επιτρέπουν τη φόρτισης μπαταρίας για 400 χιλιόμετρα σε 20-30 λεπτά και ο χρόνος φόρτισης θα μειώνεται με την αύξηση της χωρητικότητας και τη βελτίωση της τεχνολογίας. Ο χρόνος φόρτισης πάντα θα εξαρτάται από κάθε συγκεκριμένο αμάξι.
  • Οι σταθμοί θα διαθέτουν 2 με 6 φορτιστές.
  • Οι σταθμοί θα προσφέρουν φόρτιση σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό πρότυπο γρήγορης φόρτισης CCS.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.