Σύμφωνα με ετήσια έρευνα της IHS Markit καταναλωτές οι οποίοι έχουν δοκιμάσει επόμενης γενιάς συστήματα διασκέδασης μεσα στο αυτοκίνητο (in-car infotainment) είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν επιπλέον χρήματα για μελλοντικές αναβαθμίσεις ή να προσθέσουν λέες λειτουργίες σε αυτά.
Το 74% όσων συμμετείχαν στην έρευνα και είναι κάτοχοι in-car διασκέδασης θα πλήρωναν για έξτρα υπηρεσίες μέσα στους επόμενους 36 μήνες με το ποσοστό να ανεβαίνει στο 89% στις νεαρότερες ηλικίες.
Σε ότι αφορά τη χρήση του smartphone μέσα στο αυτοκίνητο, το 52% δήλωσαν ότι ο κυριότερος λόγος είναι η πλοήγηση ενώ το 37% είπε ότι το χρησιμοποιεί επίσης για να ακούει μουσική και να κατεβάζει apps.
Οι Κινέζοι οδηγοί σε ποσοστό 56% χρησιμοποιούν εφαρμογές navigation ενώ το 33% των Γερμανών οδηγών εφαρμογές επικοινωνίας.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα μέχρι το 2020 περισσότερα από τα μισά οχήματα θα είναι διασυνδεδεμένα αυτοκίνητα (connected cars).
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.