Οι καταναλωτές συνδέονται με τα διασυνδεδεμένα αυτοκίνητα

Σύμφωνα με ετήσια έρευνα της IHS Markit καταναλωτές οι οποίοι έχουν δοκιμάσει επόμενης γενιάς συστήματα διασκέδασης μεσα στο αυτοκίνητο (in-car infotainment) είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν επιπλέον χρήματα για μελλοντικές αναβαθμίσεις ή να προσθέσουν λέες λειτουργίες σε αυτά.

Το 74% όσων συμμετείχαν στην έρευνα και είναι κάτοχοι in-car διασκέδασης θα πλήρωναν για έξτρα υπηρεσίες μέσα στους επόμενους 36 μήνες με το ποσοστό να ανεβαίνει στο 89% στις νεαρότερες ηλικίες.

connected cars

Σε ότι αφορά τη χρήση του smartphone μέσα στο αυτοκίνητο, το 52% δήλωσαν ότι ο κυριότερος λόγος είναι η πλοήγηση ενώ το 37% είπε ότι το χρησιμοποιεί επίσης για να ακούει μουσική και να κατεβάζει apps.

Οι Κινέζοι οδηγοί σε ποσοστό 56% χρησιμοποιούν εφαρμογές navigation ενώ το 33% των Γερμανών οδηγών εφαρμογές επικοινωνίας.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα μέχρι το 2020 περισσότερα από τα μισά οχήματα θα είναι διασυνδεδεμένα αυτοκίνητα (connected cars).

Πηγή