Οι καταναλωτές συνδέονται με τα διασυνδεδεμένα αυτοκίνητα
Close

Οι καταναλωτές συνδέονται με τα διασυνδεδεμένα αυτοκίνητα

Σύμφωνα με ετήσια έρευνα της IHS Markit καταναλωτές οι οποίοι έχουν δοκιμάσει επόμενης γενιάς συστήματα διασκέδασης μεσα στο αυτοκίνητο (in-car infotainment) είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν επιπλέον χρήματα για μελλοντικές αναβαθμίσεις ή να προσθέσουν λέες λειτουργίες σε αυτά.

Το 74% όσων συμμετείχαν στην έρευνα και είναι κάτοχοι in-car διασκέδασης θα πλήρωναν για έξτρα υπηρεσίες μέσα στους επόμενους 36 μήνες με το ποσοστό να ανεβαίνει στο 89% στις νεαρότερες ηλικίες.

connected cars

Σε ότι αφορά τη χρήση του smartphone μέσα στο αυτοκίνητο, το 52% δήλωσαν ότι ο κυριότερος λόγος είναι η πλοήγηση ενώ το 37% είπε ότι το χρησιμοποιεί επίσης για να ακούει μουσική και να κατεβάζει apps.

Οι Κινέζοι οδηγοί σε ποσοστό 56% χρησιμοποιούν εφαρμογές navigation ενώ το 33% των Γερμανών οδηγών εφαρμογές επικοινωνίας.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα μέχρι το 2020 περισσότερα από τα μισά οχήματα θα είναι διασυνδεδεμένα αυτοκίνητα (connected cars).

Πηγή

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star ενώ ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 αλλά και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική και Καθημερινή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top