Δοκιμάζουμε το σύστημα MBUX Hyperscreen στην EQS 580 της Mercedes-Benz
Close

Δοκιμάζουμε το σύστημα MBUX Hyperscreen στην EQS 580 της Mercedes-Benz

Η νέα αμιγώς ηλεκτρική τετρακίνητη EQS 580 πάτησε επί ελληνικού εδάφους και μαζί της έφερε ότι καλύτερο έχει να επιδείξει η γερμανική μάρκα στο in car entertainment.

Κυρίες και κύριοι έχουμε τη χαρά να δοκιμάσουμε το σύστημα MBUX Hyperscreen της Mercedes-Benz και να ταξιδέψουμε με άνεση και ασφάλεια στον προορισμό μας σαν να βρισκόμαστε στο σαλόνι του σπιτιού μας ή το γραφείο μας.

Το όραμα της Mercedes-Benz για την τεχνολογία στα αυτοκίνητα του αύριο μετουσιώνεται σήμερα, εδώ, τώρα(!) σε αυτή την μοναδική νέα οθόνη MBUX Hyperscreen που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό οργάνων.

Πίσω από ένα ενιαίο κομμάτι γυαλί Gorilla Glass μήκους 141 εκ., κρύβονται 3 έγχρωμες οθόνες μια οδηγού τεχνολογίας LCD 12.3″ πίσω από το τιμόνι, μια κεντρική οθόνη media 17.7″ και μια συνοδηγού 12.3″ και οι δυο αυτές είναι αφής τεχνολογίας OLED. Μαγεία!

Η τεχνολογία A.I. που τροφοδοτεί το σύστημα MBUX της EQS 580 βασίζεται σε ένα οκταπύρηνο επεξεργαστή της NVIDIA και 24GB μνήμης RAM. Το σύστημα αναγνωρίζει τις συνήθειες του οδηγού και του κάνει προτάσεις, κρατάει στην κεντρική οθόνη λειτουργίες που χρησιμοποιούνται συχνά και κρύβει άλλες που δεν χρησιμοποιούνται.

Το σύστημα επεξεργάζεται με ταχύτητα σύνολα δεδομένων, όπως η θέση του οχήματος, η θερμοκρασία καμπίνας και η ώρα της ημέρας και δίνει προτεραιότητα σε ορισμένες λειτουργίες – όπως ψυχαγωγία ή προτάσεις για σημεία ενδιαφέροντος – διατηρώντας πάντα την πλοήγηση στο κέντρο της οθόνης.

Η πλοήγηση στο μενού του συστήματος είναι εξαιρετική, τα δάχτυλο γλιστράει στο ελαφρώς κυρτό γυαλί της οθόνης και το Haptic feedback όταν την αγγίζεις είναι ότι πιο διακριτικό έχω αισθανθεί. Η οθόνη θα λέγαμε ότι επιπλέει!

Το μενού είναι ιδανικά σχεδιασμένο ώστε να μειώνει την απόσπαση προσοχής και την πολυπλοκότητα με όλες τις βασικές πληροφορίες να βρίσκονται μπροστά σου κάνοντας μηδέν scroll.

Η οθόνη του συνοδηγού δεν παρεμβαίνει στη κεντρική οθόνη, έχει όμως σε πρόσβαση σε πληροφορίες για την κατάσταση του οχήματος. Μπορείς να αλλάξεις μουσική ή να επηρεάσεις το σύστημα Navigation αλλάζοντας ή βάζοντας νέα διαδρομή ώστε να βοηθήσεις τον οδηγό.

Η οθόνη ενδείξεων και πληροφοριών πίσω από τιμόνι ελέγχεται από κουμπιά αφής και έχει και αυτή πολύ καλή ανάλυση, χρώματα και ένα εύκολο μενού με καλοσχεδιασμένα γραφικά.

Αλλά συνοδευτικά συστήματα που κάνουν την παραμονή μέσα στο αυτοκίνητο ασφαλή και απολαυστική είναι το Head-up display μπροστά από το τιμόνι, οι φωνητικές εντολές Hey Mercedes, η ασύρματη φόρτιση για το κινητό, τα Hepa filters που καθαρίζουν τον αέρα αλλά και η αποσπώμενη οθόνη-tablet ανάμεσα στα πίσω καθίσματα με πρόσβαση και αυτή σε λειτουργίες του MBUX.

Η νέα αμιγώς ηλεκτρική EQS 580 προσφέρει αυτονομία έως και 770 χιλιόμετρα για να ταξιδέψετε παντού. Έχει ηλεκτροκινητήρα 385kW που αποδίδει 523 ίππους και μπορεί να φορτίσει πλήρως γρήγορα σε σταθμούς ταχείας φόρτισης.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed.

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star ενώ ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 αλλά και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική και Καθημερινή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top