Η Fuso της Daimler διέθεσε ηλεκτρικά φορτηγά eCanter για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες του Δουβλίνου στην Ιρλανδία.
Η Fuso είναι μία εταιρεία από την Ιαπωνία, η οποία κατασκευάζει φορτηγά και λεωφορεία και ανήκει κατά κύριο λόγο στην Daimler (κατέχει ένα μικρό ποσοστό και η Mitsubishi). Τη στιγμή που γίνεται σιγά-σιγά η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, η φίρμα από την Καναγκάβα δε θέλησε να μείνει έξω από αυτόν τον κόσμο και δημιούργησε το ηλεκτρικό φορτηγό eCanter.
Αυτό έχει έξι μπαταρίες λιθίου υψηλής τάσης χωρητικότητας 13,8 kWh, με τη συνολική χωρητικότητα να φτάνει τις 82,8 kWh. Αυτές προσφέρουν αυτονομία για περισσότερα από 100 χιλιόμετρα με μία πλήρη φόρτιση, που γίνεται σε 105 λεπτά, δηλαδή σε 1,5 ώρα και 15 λεπτά.
Το eCanter ζυγίζει 4,5 τόνους (καθαρό βάρος, το μεικτό είναι 7,5 τόνοι) και έχει έναν ηλεκτρικό κινητήρα με απόδοση 135 kW, που μεταφράζονται σε 181 ίππους, ενώ η μέγιστη ταχύτητά του ορίζεται στα 80 χλμ./ώρα.
Η Fuso, λοιπόν, έχει διαθέσει το eCanter σε οχτώ χώρες για τις ανάγκες των υπηρεσιών διανομών και είναι οι Γερμανία, Γαλλία, Πορτογαλία, Ολλανδία, Δανία, Ιαπωνία, οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η ένατη χώρα, λοιπόν, που έχει στη διάθεσή της τα eCanter, έγινε η Ιρλανδία, καθώς προμηθεύτηκε δύο ηλεκτρικά φορτηγά της Fuso για τις ανάγκες των ταχυδρομικών υπηρεσιών του Δουβλίνου, An Post.
Η ιρλανδική πρωτεύουσα, μάλιστα, έγινε η δέκατη ευρωπαϊκή πόλη, στην οποία δόθηκαν τα eCanter. «Οι Daimler Trucks και Fuso Ευρώπης είναι χαρούμενες που θα δουλέψουν με την An Post, καθώς θα γίνουν οι πρώτοι παροχείς ταχυδρομικών υπηρεσιών στον κόσμο, που θα κάνουν τις διανομές με μηδενικές εκπομπές ρύπων μέσα σε μία πρωτεύουσα.
Το Fuso eCanter είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της προσπάθειας των πελατών μας να μειώσουν τους ρύπους και να έχουν μία πιο καθαρή ποιότητα αέρα στην Ιρλανδία. Μέχρι τώρα το Fuso eCanter έχει κάνει 1,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα, έχοντας οδηγήσει χωρίς ρύπους στις επιχειρήσεις, που είναι πελάτες.
Με αυτονομία 100 χιλιόμετρα, εύκολα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών για διανομή εντός πόλης σε μικρή εμβέλεια. Το ηλεκτρικό σύστημα φοράει έναν κινητήρα και έξι μπαταρίες λιθίου υψηλής τάσης. Με γρήγορους σταθμούς φόρτισης, το όχημα χρειάζεται μόνο περίπου 1,5 ώρα για να φορτίσει πλήρως», αναφέρει η ανακοίνωση της Fuso.
Τέλος, να σημειωθεί πως ο αρχικός στόχος ήταν η παράδοση 150 ηλεκτρικών φορτηγών από την εταιρεία και επετεύχθη μέσα σε δύο χρόνια, με τη Fuso να έχει σκοπό να παρέχει εκατοντάδες eCanter το χρόνο στην Ευρώπη στην Ιαπωνία και στις ΗΠΑ.