Connected Cars

H Dacia θα παρουσιάσει προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα στο άμεσο μέλλον

Η Dacia θα αξιοποιήσει την τεχνολογία Renault-Nissan EV, ενδεχομένως εκμεταλλευόμενη τα πλεονεκτήματα του μοντέλου Renault ZOE για να λανσάρει τα προσιτά της ηλεκτρικά οχήματα.

Η ρουμανική εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τη θέση της ως μέρος της Συμμαχίας Renault-Nissan για την ανάπτυξη προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων. Το group το οποίο επεκτάθηκε πρόσφατα με τη Renault που κατέχει πλειοψηφικό μερίδιο στη Mitsubishi, θα λανσάρει 12 νέα καθαρά ηλεκτρικά οχήματα έως το 2022.

Μιλώντας στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ο πρόεδρος της Dacia, Jean Christophe Kugler, είπε στην Auto Express ότι η ομάδα του θα εξετάσει την τεχνολογία της Dacia και θα λάβει αποφάσεις βάσει της ζήτησης των πελατών.

“Θα παραμείνουμε συγκλονιστικά προσιτοί” δήλωσε ο Kugler. “Θα επωφεληθούμε από τη δύναμη της συμμαχίας και την αποδεδειγμένη τεχνολογία ώστε να την προσαρμόσουμε σε μια Dacia. Έχουμε όλη την [ηλεκτρική] τεχνολογία έτοιμη και στο ράφι.
Όντας μέρος της μεγαλύτερης συμμαχίας σημαίνει όταν χρειαζόμαστε μια τεχνολογία, την έχουμε. Δεν ειναι απαραίτητο να διαπραγματευθούμε”.

Αν και το χρονικό πλαίσιο για το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας είναι ασαφές, ο Kugler υπονοούσε ότι μια ηλεκτροκίνητη Dacia θα μπορούσε να εμφανιστεί νωρίτερα παρά αργότερα. «Ίσως να υπάρχουν διαφορές τριών ή τεσσάρων ετών μεταξύ των πιο προηγμένων αυτοκινήτων της συμμαχίας και των τεχνολογιών που έχουμε. Εξετάζουμε πότε θα είναι προσιτή. Δεχόμαστε το επιχειρηματικό μας μοντέλο και όταν είναι έτοιμο και όταν υπάρχει ένα αίτημα, θα το συνδέσουμε”.

Για να γίνει το ηλεκτρικό όχημα της Dacia όσο το δυνατόν πιο προσιτό, είναι πιθανό ότι η μάρκα θα χρησιμοποιήσει τις βάσεις και τους ηλεκτρικούς κινητήρες από το τρέχον δημοφιλές ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Renault ZOE.

Το ZOE ενημερώθηκε πρόσφατα με μια πιο ισχυρή μπαταρία 41kWh, την οποία ισχυρίζεται η Renault επιτρέπει την εμβέλεια των 180 μιλίων. Τα μικρότερα και φθηνότερα όρια μπαταρίας των 22kWh κυμαίνονται στα 100 μίλια.

Εκτός από την ηλεκτροκίνηση, η Dacia θα διατεθεί σε αυτόνομη τεχνολογία, αν και μόνο σε πολύ βασικό επίπεδο.

“Η ηλεκτροδότηση της αγοράς είναι προφανής. Η αυτονομία και η συνδεσιμότητα θα αυξηθούν επίσης “, πρόσθεσε ο Kugler. Η δέσμευση της Dacia για αυτόνομη οδήγηση θα περιοριστεί σε στοιχειώδη πράγματα όπως το προσαρμοστικό cruise control και τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων – χαρακτηριστικά που “αναθέτουν” τα καθήκοντα στο αυτοκίνητο.

Πηγή

Σταύρος Γεωργιάδης

Πρόσφατα άρθρα

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.