H Dacia θα παρουσιάσει προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα στο άμεσο μέλλον

Η Dacia θα αξιοποιήσει την τεχνολογία Renault-Nissan EV, ενδεχομένως εκμεταλλευόμενη τα πλεονεκτήματα του μοντέλου Renault ZOE για να λανσάρει τα προσιτά της ηλεκτρικά οχήματα.

Dacia Shift concept

Η ρουμανική εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τη θέση της ως μέρος της Συμμαχίας Renault-Nissan για την ανάπτυξη προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων. Το group το οποίο επεκτάθηκε πρόσφατα με τη Renault που κατέχει πλειοψηφικό μερίδιο στη Mitsubishi, θα λανσάρει 12 νέα καθαρά ηλεκτρικά οχήματα έως το 2022.

Μιλώντας στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ο πρόεδρος της Dacia, Jean Christophe Kugler, είπε στην Auto Express ότι η ομάδα του θα εξετάσει την τεχνολογία της Dacia και θα λάβει αποφάσεις βάσει της ζήτησης των πελατών.

«Θα παραμείνουμε συγκλονιστικά προσιτοί» δήλωσε ο Kugler. «Θα επωφεληθούμε από τη δύναμη της συμμαχίας και την αποδεδειγμένη τεχνολογία ώστε να την προσαρμόσουμε σε μια Dacia. Έχουμε όλη την [ηλεκτρική] τεχνολογία έτοιμη και στο ράφι.
Όντας μέρος της μεγαλύτερης συμμαχίας σημαίνει όταν χρειαζόμαστε μια τεχνολογία, την έχουμε. Δεν ειναι απαραίτητο να διαπραγματευθούμε».

Αν και το χρονικό πλαίσιο για το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας είναι ασαφές, ο Kugler υπονοούσε ότι μια ηλεκτροκίνητη Dacia θα μπορούσε να εμφανιστεί νωρίτερα παρά αργότερα. «Ίσως να υπάρχουν διαφορές τριών ή τεσσάρων ετών μεταξύ των πιο προηγμένων αυτοκινήτων της συμμαχίας και των τεχνολογιών που έχουμε. Εξετάζουμε πότε θα είναι προσιτή. Δεχόμαστε το επιχειρηματικό μας μοντέλο και όταν είναι έτοιμο και όταν υπάρχει ένα αίτημα, θα το συνδέσουμε».

Για να γίνει το ηλεκτρικό όχημα της Dacia όσο το δυνατόν πιο προσιτό, είναι πιθανό ότι η μάρκα θα χρησιμοποιήσει τις βάσεις και τους ηλεκτρικούς κινητήρες από το τρέχον δημοφιλές ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Renault ZOE.

Το ZOE ενημερώθηκε πρόσφατα με μια πιο ισχυρή μπαταρία 41kWh, την οποία ισχυρίζεται η Renault επιτρέπει την εμβέλεια των 180 μιλίων. Τα μικρότερα και φθηνότερα όρια μπαταρίας των 22kWh κυμαίνονται στα 100 μίλια.

Εκτός από την ηλεκτροκίνηση, η Dacia θα διατεθεί σε αυτόνομη τεχνολογία, αν και μόνο σε πολύ βασικό επίπεδο.

«Η ηλεκτροδότηση της αγοράς είναι προφανής. Η αυτονομία και η συνδεσιμότητα θα αυξηθούν επίσης «, πρόσθεσε ο Kugler. Η δέσμευση της Dacia για αυτόνομη οδήγηση θα περιοριστεί σε στοιχειώδη πράγματα όπως το προσαρμοστικό cruise control και τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων – χαρακτηριστικά που «αναθέτουν» τα καθήκοντα στο αυτοκίνητο.

Πηγή