Καθώς τα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα αναμένονται να αυξηθούν σε 27 εκ. από μόλις 3 εκ. σήμερα, μία έρευνα από την IDTechEx εκτιμά ότι θα αυξηθεί πολύ η ζήτηση για χαλκό, τον οποίο χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά οχήματα τόσο στις μπαταρίες τους όσο και σε διάφορα άλλα μέρη των κινητήρων τους.
Η έρευνα θεωρεί ότι από μόλις 1% της παγκόσμιας ζήτησης χαλκού στην οποία αντιστοιχούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σήμερα, το ποσοστό θα αυξηθεί στο 6% σε μόλις 10 χρόνια από σήμερα.
Η International Energy Agency (IEA) σε μία άλλη έρευνα της την προηγούμενη εβδομάδα ανέφερε ότι η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων σε ποσοστό 95% είναι συγκεντρωμένη σε παγκόσμιο επίπεδο σε μόλις 10 χώρες όπως η Κίνα, η Αμερική, Η Ιαπωνία, ο Καναδάς, η Νορβηγία, η Αγγλία, η Γερμανία, η Γαλλία, η Σουηδία και η Ολλανδία.
Η ίδια έρευνα εκτιμά ότι η ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων θα είναι μεγάλη τα επόμενα χρόνια καθώς εκτιμά ότι από 9 με 20 εκ. ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2020, το 2025 θα υπάρχουν 40 με 70 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα.
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.