Την τεχνολογία έξυπνης διασταύρωσης θα ενσωματώσει η Continental στο Columbus το 2018. Η έξυπνη διάβαση παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο κέντρο ανάπτυξης της Continental στο Brimley του Michigan τον περασμένο Οκτώβριο.
Η έξυπνη διασταύρωση χρησιμοποιεί σύστημα επικοινωνίας κοντινής εμβέλειας για την αποφυγή των συγκρούσεων.
Το σύστημα επικοινωνίας κοντινής εμβέλειας που σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει η Continental είναι παρόμοιο με αυτό που υιοθετούν αρκετές κατασκευάστριες αυτοκινήτων για την επικοινωνία μεταξύ οχημάτων (V2V) . Η δοκιμή του Οχάιο θα δείξει πώς ένα τέτοιο σύστημα μπορεί να συνδέσει τα οχήματα με τις υποδομές, κάτι που πολλές φορές αναφέρεται ως V2X.
Η Continental πιστεύει ότι το σύστημα μπορεί να προειδοποιήσει τους οδηγούς για τυχόν πεζούς ή άλλους κινδύνους που ενδέχεται να κρύβονται από κτίρια ή άλλα οχήματα. Η εταιρεία, επικαλούμενη δεδομένα του υπουργείου μεταφορών αναφέρει ότι το 51% των ατυχημάτων που καταλήγουν σε τραυματισμούς και το 28% όλων των θανατηφόρων ατυχημάτων στις ΗΠΑ συμβαίνουν σε διασταυρώσεις.
Οι αισθητήρες περιλαμβάνουν φωτογραφικές μηχανές, ραντάρ και lidar και θα ανιχνεύουν τους πεζούς και όσους χρησιμοποιούν τους δρόμους σε περίμετρο 360 μοιρών της διασταύρωσης. Οι πληροφορίες αυτές θα αποστέλλονται σε οχήματα που πλησιάζουν τη διασταύρωση και αφού αναλυθούν, ο οδηγός θα προειδοποιείται για τυχόν επικείμενη σύγκρουση.
Τέτοια συστήματα συζητιούνται επί σειρά ετών. Μια δοκιμή μεγάλης κλίμακας έχει ήδη ξεκινήσει στο Ann Arbor του Μίσιγκαν για την έρευνα σε τεχνολογία V2V και V2X. Η υιοθέτηση όμως της τεχνολογίας είναι μια πιο δύσκολη υπόθεση καθώς απαιτεί μεγάλη δέσμευση τόσο από τις κατασκευάστριες αυτοκινήτων όσο κι από τους δήμους.