Η Continental AG έχει μια διαφορετική προσέγγιση σχετικά με την αυτόνομη οδήγηση και δεν δεσμεύεται όπως άλλοι κατασκευαστές ότι θα παρουσιάσει πλήρως αυτόνομο όχημα μέχρι το 2020. Η δική της οπτική αφορά την εξέλιξη των συστημάτων ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), βήμα-βήμα.
Το σύστημα υποβοήθησης που αναπτύσσει η Continental το ονομάζει “Cruising Chauffeur” και επιτρέπει την αυτόματη επιτάχυνση αλλά και πέδηση του οχήματος και την αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας με ταχύτητες αυτοκινητόδρομου.
Η εταρεία πιστεύει ότι είναι καλύτερα να τελειοποιήσει τα παραπάνω συστήματα και μετά να μεταπηδήσει στην αυτόνομη οδήγηση. Σύμφωνα στελέχη της εταιρείας, ο καταναλωτής δεν θα αισθανθεί άνετα αν τον πας από το συμβατικό αυτοκίνητο στο πλήρως αυτόνομο.
Renault-Nissan: Connected cars powered by Microsoft Azure
Το σύστημα Cruising Chauffeur θα ενημερώνει τον οδηγό με διάφορους ήχους και φωτεινές ενδείξεις για το πότε θα πρέπει να πάρει τον έλεγχο του οχήματος, ενω εργάζεται πάνω σε κάμερες που θα παρατηρούν τα μάτια του οδηγού για να γνωρίζουν αν κοιτάει τον δρόμο ή όχι.