Με επιστολή του στο Βρετανικό Κοινοβούλιο, ερευνητής προειδοποιεί ότι λόγω της διασυνδεδεμένης τους φύσης, τα αυτόνομα οχήματα θα μπορούσαν να χακαριστούν ομαδικά όταν εισέλθουν στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Ειδικότερα, ο Matthew Channon, ειδικός στην ασφάλιση των αυτόνομων οχημάτων του Exeter University, προειδοποίησε με επιστολή του το Βρετανικό κοινοβούλιο για τον κίνδυνο οδικών ατυχημάτων λόγω της διασυνδεδεμένης φύσης τους.
Ο Channon, ο οποίος γράφει και ένα βιβλίου που αποκαλείται: «Ο Νόμος και τα Αυτόνομα Οχήματα» δήλωσε ότι επειδή τα οχήματα θα μοιράζονται δεδομένα, αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε ατυχήματα.
Για παράδειγμα, στην περίπτωση των διασυνδεδεμένων αυτόνομων φορτηγών (platooning), το όχημα που προηγείται μπορεί να χακαριστεί ώστε να δει ένα εμπόδιο που δεν υπάρχει και να σταματήσει. Έτσι θα σταματήσουν και τα φορτηγά που ακολουθούν, αλλά αν αυτό συμβαίνει στον αυτοκινητόδρομο, κάτι τέτοιο μπορεί να οδηγήσει σε καραμπόλα.
Ο Channon από την πλευρά του, επειδή έχει μιλήσει όπως αναφέρει σε αρκετούς επιστήμονες στον χώρο της τεχνολογίας για να αποφασίσει το κόστος του χακαρίσματος, θεωρεί ότι κάτι τέτοιο πρέπει να ληφθεί υπόψη όταν θα γίνονται οι σχετικές νομοθετικές ρυθμίσεις.
Πάντως κι ο ίδιος ο Chanon αναφέρει ότι ο κίνδυνος κάτι τέτοιο να συμβεί είναι μικρός, αλλά άρχισε να τον εξετάζει καθώς αρκετές φορές, αυτοκίνητα έχουν χρησιμοποιηθεί ως όπλα σε τρομοκρατικές ενέργειες.
Παρά το γεγονός ότι το μαζικό χακάρισμα είναι ένα σενάριο καταστροφολογίας, δεν θα πρέπει να αποκλείεται η πιθανότητα. Το 2015, δύο χάκερς, οι Charlie Miller και Chris Valasek, ισχυρίστηκαν ότι κατάφεραν να χακάρουν το σύστημα φρεναρίσματος ενός Toyota Prius. Ακόμη νωρίτερα, το 2010, ερευνητές των Πανεπιστημίων της Washington και της California San Diego, κατάφεραν να πραγματοποιήσουν χακάρισμα, το οποίο θα μπορούσε να απενεργοποιήσει τα φρένα εκατομμυρίων οχημάτων και φορτηγών, τα οποία χρησιμοποιούν τον δικό τους υπολογιστή.
Ακόμη πιο πρόσφατα, ερευνητές κατάφεραν να χακάρουν αυτόνομα οχήματα, τροποποιώντας ελαφρά τα σήματα κυκλοφορίας, κάνοντας τα οχήματα να επιταχύνουν ή να επιβραδύνουν. Οι αλλαγές αυτές όμως δεν θα επηρέαζαν το ανθρώπινο μάτι καθώς ήταν ανεπαίσθητες (π.χ. αυτοκόλλητα πάνω στα σήματα).